Hugo_Hardnuts Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Og der gikk 2 stk benektere over til å diskutere okkultisme! Man burde vel i grunnen takke dem for at de til de grader undergraver sin egen sak... 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 For at det skal være noe poeng å fortsette må debatten bli mer formell, og konsentrere seg om ett tema av gangen. Jeg kan ikke se at noen på benektersiden en gang har kommentert forslaget mitt om en slik debatt. Så det tyder vel på at de ikke ønsker det. Er det noen av dere som ikke tror på holocaust som vil kommentere dette forslaget? Geir Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg kan ikke se at noen på benektersiden en gang har kommentert forslaget mitt om en slik debatt. Så det tyder vel på at de ikke ønsker det. Det er vel ganske så åpenbart tatt i betraktning hvor mye styr det har vært knyttet til de enkle reglene som allerede gjelder for tråden. Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Denne tråden er så død nå at den kunne fått en statistrolle i WWZ. Hjelpes meg. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg sitter i grunnen på sidelinjen, og deltar helst når det er noen reelle problemstillinger jeg kan si noe meningsfullt om. Hvem som argumenterer som en psykopat kan den enkelte leser avgjøre for seg selv. Diskuter sak og ikke person, varog er mitt motto. Geir 2 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det er meningsløst å la Quazer spamme ned tråden med beskyldninger om at alle andre er psykopater. Han forsøker ikke å imøtegå argumenter, og nekter å lese tråden han selv deltar i. Og det var vel ikke det som var meningen med de særskilte retningslinjene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Enda ett nytt medlem på gang med linkspamming.. Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) EDIT: Jeg ser alt jeg tok opp er fulgt opp av moderator, og da ble dette innlegget totalt overflødig. Endret 16. juli 2013 av Salvo Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Og der gikk 2 stk benektere over til å diskutere okkultisme! Man burde vel i grunnen takke dem for at de til de grader undergraver sin egen sak... Det har vært tilfellet fra innlegg nr. 1... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det har vært tilfellet fra innlegg nr. 1... Strengt talt flere tråder tilbake i tid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Sikkert riktig, men jeg begynte ikke å delta skikkelig før i den nåværende tråden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Denne tråden har vært død i noen år nå, men den andre tråden om hvorvidt holocaust hendte eller ikke er stadig aktiv selv om det gjerne går litt tid mellom innleggene i den og siden det er dette som er stedet for innspill om hvordan debatten burde foregå gjenoppliver jeg denne tråden med en ting jeg kom til å tenke på her om dagen: Burde ikke egentlig den andre tråden som dreier seg om hoocaust er fakta eler fiksjon egentlig flyttes fra "Politikk og samfunn" til "Historie" siden holocaust er noe som hendte under 2. Verdenskrig og dermed for lengst har gått over i historien!? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Burde ikke egentlig den andre tråden som dreier seg om hoocaust er fakta eler fiksjon egentlig flyttes fra "Politikk og samfunn" til "Historie" siden holocaust er noe som hendte under 2. Verdenskrig og dermed for lengst har gått over i historien!? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Skrev det siden jeg alltid har ment, fortsatt mener og alltid kommer til å mene at holocaust hendte. Hva synes du om forslaget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå