Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har igjen deltatt litt i den andre tråden og kan ikke helt fra meg fra tanken om en avstemning/poll. Jeg ser for meg en litt mer detaljert avstemning enn bare "Tror du holocaust hendte". Vet ikke hvor mange her som er aktive i den nåværende tråden om konflikten Israel-Palestina, men der er det en diger poll med flere spørsmål i og jeg ser for meg noe av det samme i holocausttråden. For eksempel. noe ala dette:

 

Tror du holocaust hendte?

 

Ja

Nei

 

Mener du bevisene på holocaust kan plukkes fra hverandre?

 

Ja

Nei

 

Tror du jødene har diktet opp holocaust for sin egen vinnings skyld?

 

Ja

Nei

 

Mener du jøder i dagens samfunn utnytter holocaust?

 

Mener du det burde være forbudt å benekte holocaust?

 

Ja

Nei

 

Mener du konsentrasjonsleirene som er oppdaget etter 2. Verdenskrig ble brukt til andre ting enn å utrydde jøder og andre "uønskede"?

 

Ja

Nei

 

Sikkert flere spørsmål som også kan stilles i en evnt. avstemning, men det er i alle fall de jeg ser for meg i første omgang. En større poll med flere spørsmål vil nok tvinge folk til å tenke litt mer over alternativ og ikke bare sabotere ved å klikke "Ja" eller "Nei" i hytt og pinevær. Noen andre synspunkter?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ikke vært så veldig enig i reglen om å måtte dokumentere hver minste detalj i filmer man legger ut selv om jeg har fulgt den. Jeg har ment at det egentlig burde holde å kopiere og lime inn beskrivelsen som står i youtube ang. filmen. Ikke alltid det står gode beskrivelser der, men det gjør det ofte. Men i dag ble jeg helt enig i reglen pga. dette innlegget. Ikke akkrat noen god forklaring på hva en video inneholder eller hvor lang tid den tar. Noe jeg gjerne vil vite før jeg gidder å slå på en video fra youtube:

 

Her er et eksempel på den slags informasjon Bidalaka og lakeiene hans Rampage og Tveit ikke tåler.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg mer aktiv deltagelse fra i alle fall en moderator i den andre tråden. Nå bestemmer selvsagt moderatorene selv hvilke tråder de ønsker å delta i og de har jo ikke tid til å være på nettet og på forumet hele døgnet, det er klart. Men det hadde vært bra med mer moderatornærvær. Bare se hva slags "svar" og "argumenter" benekterne av holocaust kommer med...

 

Å dra til helvete din mongolide faen.

Lenke til kommentar

Forklar hva videoen inneholder neste gang så skal jeg se den dersom det er verdt det. Merk deg at jeg ikke gidder å kaste bort tid på idiotiske videoer som dreier seg om at jødene har funnet på holocaust for å få opprettet Staten Israel og endelig overta verdensherredømmet ved å manipulere den vestlige verden.

 

De eneste som gidder å høre på den slags er idioter som Irans president Mahmoud Ahmadinejad!

Lenke til kommentar

Nå er jo den andre tråden nok en gang stengt takket være drittkasting og forsøk på å krangle fra noen få brukere. Og som alltid før er det benekterne det gjelder... Så jeg lurer på en ting: Kan det være en ide å innføre strengere regler for tråden? For evigheter siden opprettet jeg tråden "Hvordan ser du på Israel? Som en terrorstat eller en stat som kjemper mot terrorisme"? Den var aktiv som bare det i lange tider, men til slutt ble den stengt pga. enorme mengder off topic og krangel. Dotten forsøkte først å rydde opp i den, men det viste seg umulig. Han stengte den derfor permanent og opprettet en ny med samme tittel og med mitt opprinnelige åpningsinnlegg. Samtidig skrev han at tråden ville bli moderert langt strengere enn det som var vanlig. Jeg fant igjen den tråden ved å se på innholdet hans, men spoileren hvor han skrev regler for tråden fungerer ikke lenger. Men jeg minnes nokså ordrett at han skrev at dersom man forsøkte å vri dette om fra sak til person med skriverier som "Du vet ikke hva du snakker om" eller "Din idiot" så ville muligheten til å ytre seg på forumet bli tidvis eller permanent inndratt. Han skrev samtidig at det var forferdelig kjedelig å sette så strenge regler, men at det tydeligvis var nødvendig for debatten.

 

Kansje også holocausttråden trenger en klar regel om at dem som går på person istedenfor sak kan miste tilgangen til forumet en stund!? Det er jo ikke akkurat første gang tråden blir stengt pga. dette. Nå var jeg aldri aktiv i den forrige tråden, men etter det jeg har forstått av å lese igjennom de første sidene her så var det det som var årsaken til at den tråden ble stengt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...