Gå til innhold

Totalforbud mot å diskutere Holocaust?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg takker egentlig for at noen kan / vil og ikke minst tørr å belyse den "andre" side.

 

 

Så vidt jeg kan se, er det ingen belysning av den "andre" som har blitt gjort. Det er ingen argument som er mer belysende enn "derfor det!", som har kommet frem fra den "andre" siden.

 

Hva fra den "andre" siden er det du vil gi ungene dine som ballast egentlig? Det ville vært interessant å høre hva er det mest vektige argumentet de har lagt frem etter din mening.

 

Synes ikke at det som ungene lærer på skolen idag om leirene er viktig nok å ta med seg !. Det er meget uvesentlig svada, som har kneblet ett de flotteste land i Europa.

 

Mine barn skal kunne fremvises at det finnes andre som kan tenke utenfor boksen, uten å bli stemplet som Jødehater for det !.

 

Og argumentene, tja ?. Visst du har lest tråden, så kommer det opp flere eksempler på at mye er tvilsomt.

 

BB og GIE, få frem mer, Takk.

 

MvH

 

W_B

BB er utestengt siden han ikke ønsket å la seg kue av de hånlige reglene som begrenser ytringsfriheten i den eneste tråden dette emnet er lov å diskutere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at man må være overbevist om at Holocaust er en svindel for å greie å se det. En hjernevasket drone vil selvsagt ikke gjøre det.

 

Jeg kan komme med eksempler, youtubevideoer som blir slettet da moderator ikke finner de "akseptable" bildebevis som blir fjernet av samme årsak, fokus på at holocaust er en industri blir ikke godkjent etc.

 

Noe annet jeg har blitt hakket på for er at jeg ikke kommer med noe "egenprodusert", mens utsendingene fra holocaustsenteret spammer løs med propagandaen fra sider som /http://holocaustcontroversies.blogspot.com/ Og http://www.nizkor.org/ uten at samme logikk blir tilført de troende. Da er det plutselig ok å "ikke komme med noe egenprodusert". Ja, det er komplett galskap. Keiseren er splitter naken.

 

"Begrense ytringsfriheten" = Overholde reglene på forumet.

Med andre ord har det ingenting med ytringsfriheten å gjøre i det hele tatt, siden dette forumet ikke er styrt av stortinget.

Hvilke andre tråder har slike regler?

Lenke til kommentar

Flere tråder har spesielle regler. Akkurat som med holocausttråden skyldes dette at debatten har blitt ødelagt fullstendig. De to eksemplene jeg kommer på akkurat nå er Israel-Palestina og skolesystemet. I trådene der dette diskuteres måtte det mer konkrete regler til. den om skolesystemet hadde blitt ødelagt en gang og Israel-Palestina har det vært hauevis av tråder om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Ikke for å spore av den allerede avsporede debatten mer, men har dere lagt merke til at GfE gjerne siterer wikipedia i de andre trådene han er delaktig i? Han har først et problem med Wikipedia når det blir brukt i Holocausttråden. Dobbeltmoral much? :)

Lenke til kommentar

Dette forumet er politisk styrt og bekjenner seg til den ulovlige rasismeparagrafen.

 

Når jeg kjørte gjennom en rundkjøring i stad så dundret det en bil inn uten tegn til å stoppe. Som vanlig sitter det mørke adfrikanere ved rattet. De er overalt nå.

 

Og med politisk styrt så regner jeg med du mener "underlagt norsk lov og juridisk ansvarlig for det som postes på forumet". Ironisk nok så er de fleste som bestemmer innholdet på forumet imot rasismeloven og mye av det som postes her er absolutt på kanten i forhold til denne loven, men man tillater det fordi man er såpass liberale og rasismeloven er såpass gråsone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette forumet er politisk styrt og bekjenner seg til den ulovlige rasismeparagrafen.

Og du underbygger som vanlig påstandene dine på en god og utfyllende måte ser jeg... Hva bygger du denne påstanden på?

 

Når jeg kjørte gjennom en rundkjøring i stad så dundret det en bil inn uten tegn til å stoppe. Som vanlig sitter det mørke adfrikanere ved rattet. De er overalt nå.

Fantastisk relevant for denne tråden... :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...