After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Det er nettopp den slags innlegg som ikke argumenterer og som nekter å overveie andres meninger som gjør at tråden om holocaust aldri blir til en debatt. 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sier du det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja det sa han. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Nettopp. Hvor kommer man når alt blir besvarte med "Det er løgn" eller "Det er falskt"? Evnt. "Du er jødetilbeer" eller "Du jobber for holocaustsenteret"... 2 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Cry me a river. Holocaust er en gigantisk svindel. Kom over det. Fremtiden venter. Gråter ikke Som sagt: Vel vel, han gjør jo i det minste en strålende jobb med å vise hvor lite han har å fare med... 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg kan se en eneste grunn til at holocaust diskusjoner burde forbys på forumet, oppførselen til BB, GiE etc. Men det er jo litt morsomt også. I tillegg så er selv jeg for prinsippfast til å gå inn for noe slikt. 3 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Man trenger ikke forby en slik debatt, jeg ser jo det at det kan være prinsipielt problematisk. Man kan heller la være å debattere med folk som ikke klarer å holde et minimumsnivå av saklighet og modenhet i postene. Disse holocaust-debattene hadde ikke blitt så lange hvis folk hadde latt være å svare slike som BB og GiE. Hvorfor gi folk som opererer på et slikt lavmålsnivå mer oppmerksomhet? 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Godt poeng. Jeg har ikke bidratt på en stund... Tror jeg forlater den diskusjonen permanent. Hvis vi alle overlater diskusjonen til Bidalaka tror jeg den dør ut temmelig raskt ;p 2 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det eneste du har bidrat med uansett tofagerl er linker til ram på komplett.no og lignende. Og her snakker vi om saklighet. Hahaha. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg kan se en eneste grunn til at holocaust diskusjoner burde forbys på forumet, oppførselen til BB, GiE etc. Men det er jo litt morsomt også. I tillegg så er selv jeg for prinsippfast til å gå inn for noe slikt. "eneste grunnen til at holocaust diskusjoner burde forbys er for å dekke over sannheten pluss at jeg er redd for en høyere åpenbaring siden jeg foretrekker å leve i ignoranse" Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg kan se en eneste grunn til at holocaust diskusjoner burde forbys på forumet, oppførselen til BB, GiE etc. Men det er jo litt morsomt også. I tillegg så er selv jeg for prinsippfast til å gå inn for noe slikt. "eneste grunnen til at holocaust diskusjoner burde forbys er for å dekke over sannheten pluss at jeg er redd for en høyere åpenbaring siden jeg foretrekker å leve i ignoranse" "Eneste grunnen til at holocaust diskusjoner burde forbys er at ene siden ikke diskuterer men kun hopper fra stråmann til stråmann og legger ikke fram noen skikkelige bevis for det de mener. Den oppforderer ikke til diskusjon og skaper kun en dårlig rundans hvor de samme argumentene blir gjentatt i det uendelige" Jeg trenger vell ikke fortelle hvilken side jeg peker på 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du peker vel på den siden som gnåler om "Den best dokumenterte hendelsen i historien" og "tonnevis med dokumenter som bekrefter" etc. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det aner meg at jeg vet hvilken 2 Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du peker vel på den siden som gnåler om "Den best dokumenterte hendelsen i historien" og "tonnevis med dokumenter som bekrefter" etc. å, du tenker på den siden som faktisk har lagt ut bevis for påstandene sine du. Så nei, jeg tenker ikke på dem. Jeg tenkte mer på andre andre siden jeg. 4 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Du peker vel på den siden som gnåler om "Den best dokumenterte hendelsen i historien" og "tonnevis med dokumenter som bekrefter" etc. Som aldri du eller andre benektere motbeviser, men automatisk sier er falskt... 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 "eneste grunnen til at holocaust diskusjoner burde forbys er for å dekke over sannheten pluss at jeg er redd for en høyere åpenbaring siden jeg foretrekker å leve i ignoranse" Ikke lett å komme til "en høyere åpenbaring" når dere ikke klarer å underbygge påstandene deres, ei heller å besvare et eneste kritisk spørsmål på en sakelig måte. Holocaustbenektelse, og konspirasjonsteorier rundt NWO og jødenes dominans i verden tjener vel det samme formålet for enkelte som svovelpredikanter og dommedagsprofetier gjør for andre. Det gjør verden sort-hvit ift. hva som er ondt og godt, og dermed enklere å forstå. 2 Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei. Jeg takker egentlig for at noen kan / vil og ikke minst tørr å belyse den "andre" side. Jeg har alltid hatt tanker om at ikke alt er som det er, men jeg benekter ikke det faktum at noe har funnet sted. Men hva.... Nå er det jo ganske mange som ønsker at mange av de spørsmålene blir besvart !. Så hvorfor er det ikke noen seriøse som reiser og tar prøver av jorden, og går over med bakkeradar o.s.v, og får det dokumentert en gang for alle ?. Sannheten må frem. Og mye av de tingene som har kommet frem ifra begge sider, vil bli brukt når ungene mine blir påtvunget dette i undervisningøyemed. Takk for dere alle gjør så godt dere kan. MvH W_B 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Hei. Jeg takker egentlig for at noen kan / vil og ikke minst tørr å belyse den "andre" side. Så vidt jeg kan se, er det ingen belysning av den "andre" som har blitt gjort. Det er ingen argument som er mer belysende enn "derfor det!", som har kommet frem fra den "andre" siden. Hva fra den "andre" siden er det du vil gi ungene dine som ballast egentlig? Det ville vært interessant å høre hva er det mest vektige argumentet de har lagt frem etter din mening. Endret 12. juni 2011 av Bidalaka 3 Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei. Jeg takker egentlig for at noen kan / vil og ikke minst tørr å belyse den "andre" side. Så vidt jeg kan se, er det ingen belysning av den "andre" som har blitt gjort. Det er ingen argument som er mer belysende enn "derfor det!", som har kommet frem fra den "andre" siden. Hva fra den "andre" siden er det du vil gi ungene dine som ballast egentlig? Det ville vært interessant å høre hva er det mest vektige argumentet de har lagt frem etter din mening. Synes ikke at det som ungene lærer på skolen idag om leirene er viktig nok å ta med seg !. Det er meget uvesentlig svada, som har kneblet ett de flotteste land i Europa. Mine barn skal kunne fremvises at det finnes andre som kan tenke utenfor boksen, uten å bli stemplet som Jødehater for det !. Og argumentene, tja ?. Visst du har lest tråden, så kommer det opp flere eksempler på at mye er tvilsomt. BB og GIE, få frem mer, Takk. MvH W_B 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Og argumentene, tja ?. Visst du har lest tråden, så kommer det opp flere eksempler på at mye er tvilsomt. BB og GIE, få frem mer, Takk. Interessant. Jeg har jo bare skummet lett gjennom tråden, men jeg kunne godt tenkt meg å be aller vennligst om du kunne /konkret/ peke på noen eksempler på at mye er tvilsomt. Hvilke gode argumenter er det for eksempel GfE bringer til torgs? Ev. ta det i tråden selv, det blir mer on-topic der. Endret 12. juni 2011 av Bidalaka 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå