Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg foreslår at moderatorene nå stenger hele tråden. BelzeBob & co legger innsatsen inn på å fullstendig ødelegge den seriøsiteten som faktisk har vært her, og det hele er bare usmakelig. Temaet er for alvorlig til å bli spottet slik det nå blir. Ev. håper jeg at åpenbart useriøse innlegg fjernes selv om de er tangentielt on-topic. Endret 30. april 2011 av Bidalaka 4 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Er det seriøst at jøder klistrer seg sammen i gasskamre slik at det er vanskelig å separere kroppene fra hverandre etter gassingen? Selvsagt er ikke dette seriøst. Kun et seriøst tilfelle av hololøgn. Kropper klistrer ikke seg sammen etter gassing. Dette er pølsevev. Det er heller ikke seriøst at man i en gammeldags ovn kan kremere en kropp på 7 minutter slik Bidalaka har vært frekk nok til å hevde. Og det er heller ikke seriøst å rope "mamma!" når noen påpeker at man farer med løgn og fanteri slik Bidalaka støtt og stadig gjør. Skam deg, Bidalaka. Prøv å bli seriøs. 4 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Er det seriøst at jøder klistrer seg sammen i gasskamre slik at det er vanskelig å separere kroppene fra hverandre etter gassingen? Det er ingen som har hevdet det. Du dikter og bløffer. Les hva som skrives da, før du forgår i mangel av menneskelighet. Det er heller ikke seriøst at man i en gammeldags ovn kan kremere en kropp på 7 minutter slik Bidalaka har vært frekk nok til å hevde. Løgn. Ren og skjær løgn. Jeg begynner å bli lei av det. Det er vanskelig å forholde seg til noen som hele tiden dikter opp hva opponentene sier. Du presterer altså å si at jeg er "frekk nok til å hevde dette" og at jeg "farer med løgn og fanteri." Da vil jeg be deg finne sitatet hvor jeg gjør det, eller innrømme at jeg ikke har gjort det. Endret 30. april 2011 av Bidalaka 7 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Tja. Du har presentert dette sitatet: flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig? Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." At kroppene var "ekstremt vanskelig å skille fra hverandre" er vel så og si det samme som at de var "klistret sammen." Og, joda: du refererte til enn viss Henryk Tauber som et "sannhetsvitne" - en mann som hevdet at kropper ble kremert på 7 minutter. En fysisk umulighet. Men nå må du slutte å rope på mamma. Ta heller ansvar for det vrøvlet du skriver. 3 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Tja. Du har presentert dette sitatet: flere vitner forteller om hardpakkede gasskamre der ofrene er som en stående blokk av lik når de er ferdige. Mener du at dette er umulig? Arad:"Belzec, Sobibor, Treblinka", s 111:"The body-disposal team´s work was the hardest physically and emotionally. After gassing, the hundreds packed standing up in the gas chambers became a solid block of bodies. Separating and removing them was extremely difficult." At kroppene var "ekstremt vanskelig å skille fra hverandre" er vel så og si det samme som at de var "klistret sammen." Nei. Og, joda: du refererte til enn viss Henryk Tauber som et "sannhetsvitne" - en mann som hevdet at kropper ble kremert på 7 minutter. En fysisk umulighet. Løgn. Vis meg sitatet, eller innrøm at du tok feil. Endret 30. april 2011 av Bidalaka 5 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Nå må du slutte å sutre, Bidalaka. Bruk heller din energi på å forklare hvorfor det var ekstremt vanskelig å skille disse døde jødene fra hverandre. Den enfoldige tufsen Henryk Tauber har vi allerede diskutert. Patetiske, triste saker. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Nå må du slutte å sutre, Bidalaka. Bruk heller din energi på å forklare hvorfor det var ekstremt vanskelig å skille disse døde jødene fra hverandre. Den enfoldige tufsen Henryk Tauber har vi allerede diskutert. Patetiske, triste saker. Nå har du faktisk fremmet en ganske grov påstand mot en annen bruker. Da er det normal folkeskikk å enten følge opp dette, eller beklager. 8 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Blir vanskelig å diskutere noe når motargumentet konstant er at alt er løgn slik det har vært i holocaust-debatten. Om man skulle ha opprettet en tråd for å diskutere livet til Anne Frank, hvor langt hadde man kommet om alle som var skeptiske bare sa " De notatene er løgn"? 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Den enfoldige tufsen Henryk Tauber har vi allerede diskutert. Patetiske, triste saker. Vis meg sitatet, eller innrøm at du tok feil. 7 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Den enfoldige tufsen Henryk Tauber har vi allerede diskutert. Patetiske, triste saker. Vis meg sitatet, eller innrøm at du tok feil. Fortrinnsvis i tråden om emnet, så slipper vi at denne tråden utvikler seg til en diskusjon om hvem som har "rett". Geir 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvo Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det er i grunnen nok nå. Benekterne har fått enormt med muligheter til å argumentere saken sin. Bevisbyrden for at historien skal omskrives ligger på dem, og de har strengt tatt ikke klart å komme med noe annet enn vanlig benektersvada, hvor de ser fullstendig bort fra bevismaterialet som eksisterer. I tillegg har de kommet med grove personangrep. Både jeg og Bidalaka har blitt beskyldt for å være betalte jødiske agenter. De har heller ikke svart på de aller fleste spørsmålene som har blitt rettet mot dem. Påstandene deres har derimot blitt imøtegått, noe som i hvert fall for min del har tatt en del tid. Mens BB og GfE får lov til å fortsette å ignorere våre spørsmål og svare med usmakeligheter. Et eksempel er BBs "klistreargument". Fullstendig grunnløst, basert på en absurd tolkning av ett vitneutsagn. Og han fortsetter med det her. Det virker faktisk som de har det morsomt med dette. Som om folkemord er en lek. Det tyder på en ekstrem følelsesmessig avstumpethet og en fullstendig mangel på empati, folkeskikk og grunnleggende debattkultur. Når BelzeBob blir presset på hva som har skjedd med de omtrent 11 millioner ofre for Holocaust er det eneste argumentet hans at disse aldri har eksistert, noe han aldri har klart å sannsyliggjøre i noen som helst grad. Det er et grovt overtramp, et ufattelig motbydelig angrep på de etterlatte og på de dødes minne. I tillegg sprer de den samme kvalmende kombinasjonen av løgner og propaganda i andre tråder. Jeg forstår ikke hvorfor de får lov til å fortsette med det. Ytringsfrihet er ikke det samme som spam- og propagandafrihet. Få dem til å holde opp eller ban dem. Endret 1. mai 2011 av Salvo 12 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Gosj. Makan til hysteri og roping og skriking om noe som skjedde eller ikke skjedde for 60+ år siden og som ingen av oss på noe som helst vis har noen skyld i. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor man skal gripes av hysteri på dette viset. Hadde det enda angått noe som skjer i dag så kunne jeg forstå det. Men dette aller siste jødiske holocaustet var jo over i 1945. Om man tror på dette jødiske holocaustet altså. Et holocaust med 6 millioner jøder. Som mange andre ganger før i historien. Tilfeldigvis. Et holocaust som ingen har sett med egne øyne. Et holocaust der gassede kropper blir til en blokk og det er ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre og fjerne dem. Et holocaust der man brenner en kropp på 7 minutter. Et holocaust der man brenner en million kropper i friluft nesten uten å bruke brensel på dette. Et holocaust det er forbudt å betvile. Et holocaust man kan bli drept for å betvile. Et holocaust som får 1000 ganger mer oppmerksomhet enn andre større og nyere holocaust. År etter år etter år etter år. Et holocaust med et eget navn og stor forbokstav. Et holocaust med et spesielt rundt tall som aldri kan forandres. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvo Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Gosj. Makan til hysteri og roping og skriking om noe som skjedde eller ikke skjedde for 60+ år siden og som ingen av oss på noe som helst vis har noen skyld i. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor man skal gripes av hysteri på dette viset. Hadde det enda angått noe som skjer i dag så kunne jeg forstå det. Men dette aller siste jødiske holocaustet var jo over i 1945. Om man tror på dette jødiske holocaustet altså. Et holocaust med 6 millioner jøder. Som mange andre ganger før i historien. Tilfeldigvis. Et holocaust som ingen har sett med egne øyne. Et holocaust der gassede kropper blir til en blokk og det er ekstremt vanskelig å skille kroppene fra hverandre og fjerne dem. Et holocaust der man brenner en kropp på 7 minutter. Et holocaust der man brenner en million kropper i friluft nesten uten å bruke brensel på dette. Et holocaust det er forbudt å betvile. Et holocaust man kan bli drept for å betvile. Et holocaust som får 1000 ganger mer oppmerksomhet enn andre større og nyere holocaust. År etter år etter år etter år. Et holocaust med et eget navn og stor forbokstav. Et holocaust med et spesielt rundt tall som aldri kan forandres. Alt er tilbakevist tidligere. Du har ingenting. Bare tomme ord og stanken av moralsk og intellektuelt forfall. Endret 1. mai 2011 av Salvo 11 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Hmm. Jeg tror man kan kalle deg ..en benekter.. , Salvo. Du benekter jo alle fakta. Jeg lurer på - er du selv villig til å gå til fysisk angrep på de som ikke deler din Holocaust-tro? 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hmm. Jeg tror man kan kalle deg ..en benekter.. , Salvo. Du benekter jo alle fakta. Jeg lurer på - er du selv villig til å gå til fysisk angrep på de som ikke deler din Holocaust-tro? Du har jo ingen fakta, kun tomme påstander som blir tilbakevist gang på gang. 5 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det virker faktisk som de har det morsomt med dette. Som om folkemord er en lek. Det tyder på en ekstrem følelsesmessig avstumpethet og en fullstendig mangel på empati, folkeskikk og grunnleggende debattkultur. Når BelzeBob blir presset på hva som har skjedd med de omtrent 11 millioner ofre for Holocaust er det eneste argumentet hans at disse aldri har eksistert, noe han aldri har klart å sannsyliggjøre i noen som helst grad. Det er et grovt overtramp, et ufattelig motbydelig angrep på de etterlatte og på de dødes minne. Signerer dette i sin helhet. Jeg har ikke noe i mot en debatt om holocaust, og at man legger frem argumenter og dokumentasjon som kan kritisere den allmenne oppfatning slik den er i dag. Men den totale mangel på respekt for menneskeliv og den ufattelige katastrofen holocaust var som Belzebob og andre viser er direkte avskyelig. Det er ikke en gang snakk om saklige argumenter, det er snakk om alle mulige former for latterliggjøringer, unnavridninger, personangrep og en patetisk offermentalitet hvor de gjør seg selv om til martyrer når det å ikke følge forumets regler får konsekvenser. Saklig debatt og kritikk av holocaust er èn ting, men den ekstreme mangel på respekt for de lidelser som foregikk under 2. verdenskrig som blir fremvist av disse folkene er så usmakelig at jeg ikke har ord. Dette er ikke en saklig debatt, det er avstumpede konspirasjonsteoretikere som latterliggjør og leker martyr. Om ikke ledelsen har grunn nok for å banne dem, så håper jeg folk etterhvert ignorerer dem. Som vi ser så fører debatt ikke frem til noe som helst, og mennesker som viser så lite respekt for de avdøde og deres etterlatte bør ikke en gang være verdig et svar. Når ikke Belzebob & Co makter å vise engang et lite snev av anstendighet når de omgås denne debatten, så bør i hvertfall vi andre gjøre det. Endret 1. mai 2011 av Tabris 7 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bezlebob gjør jo en fantastisk jobb med å vise hvor lite benektersiden egentlig har å fare med, så la han holde på sier jeg;-) 5 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes BB startet bra, jeg ble i allefall nysgjerrig på en del av punktene hans og ønsket å finne ut mer. Problemet hans er jo bare at med en gang noen virkelig argumenterte mot ham og la frem egne kilder sto han igjen ganske naken og falt tilbake på å poste filmer og generel spam. I tilleg så det ut som han prøvde å bli bannet for å gjøre seg til offer og dermed også slippe å innrømme at han ikke hadde noen gode svar. Dette ser vi jo også her gå igjen ved at han nekter å svare på motargumenter eller spørsmål mens han legger frem stråmann etter stråmann og gjentar påstander han har fått tilbakevist. BB nå og BB da diskusjonen startet er som Jekyl og Hyde. Fra en nysgjerrig kar som bare stiller spørsmål til en som enten troller eller ikke har det særlig godt. I tilleg rant det inne med nye kontoer etter at BB ble bannet, underlig nokk... Gutten fra eventyret og alle de andre "endagskontoene" skal jeg ikke starte om en gang fordi ingen av dem har fremlagt noe som helst nyttig i denne diskusjonen. Det blir rett og slett ganske trist, for det begynte veldig interesant. 6 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg støtter forslaget om å stenge tråden. I tillegg bør den gjøres til Sticky, og avsluttes med et innlegg hvor moderator gjør det klart at benekterne har fått enhver sjanse til å stille med bevis, men har valgt å motarbeide ethvert forsøk på seriøs debatt hele tiden. Denne tråden bør stå som et monument over hvordan konspirasjonsteoretikere arbeider; ikke med fakta, ikke engang med løgner, men med bullshit. 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tråden burde vært stengt for 20 sider siden, da var da ALLE idiot undskyldinger dems hadde blitt tilbakevist. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå