DesertGlow Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Spam-problemet løst? Et nytt system er nå under utvikling, som skal ta knekken på spam. Problemet er at dette innbærer et helt nytt system for kommunikasjon på Internett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JudgeHawk Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ... ellers vil jeg anbefale å teste MS Outlook 2003 beta'en for de som har mulighet for det. Anti-spam funksjonen som er innebygd der har til nå vært særdeles imponerende. Får som oftest 10-20 spam-mail daglig som nå automatisk havner i junk-mail mappen. (Uten at jeg har måttet si noe om avsendere osv. som tidligere versjoner) Den har foreløpig heller ikke filtrert noen mail som den ikke skulle ta. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Anbefaler SpamAssassin. Den tar ALT! :o) Det fine med å kjøre den i linux er jo at spam kan sendes til /dev/null...hehe. Baq Lenke til kommentar
Jay Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 All mail gjennom ISP? Hmmm... Da tjener i alle fall de mere penger. Slutt på å sette opp egen mailserver etc? Høres ikke bra ut.. Nei takk! Heller totalforby spam i de forskjellige lovverk og sett dem i buret og kast nøkkelen :-) - J Lenke til kommentar
oyvindr Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Vi greier ikke å bli kvitt usikre servere/åpne relays engang. Når folk ikke engang gidder å patche opp eksisterende systemer tviler jeg på at det er mulig å innføre et helt nytt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Med mindre det kommer noe mere en bare anti-spam system GIEIS, så ser jeg ikke nytten til å bytte ut de protokollene SMTP, NNTP ol. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Noen som hører "dDOS?!?!"? Tror nok at hvis vi begrenser antall mailservere ned til èn, så får nok scriptkiddiene et ganske så attraktivt mål. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hører jeg TCPA (Palladium) synge i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ingen som kan anbefale en god spam killer? Spamnet's Cloudmark et eller annet skulle plutselig ha spenn for produktet og jeg betaler IKKE for å fjærne uøsnket epost. For alt jeg vet sender de ut spam selv slik at jeg skal føle jeg må abbonere på detta produktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå