Beyma Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Heisann. Har nettopp skaffet meg GT5 og bilene vil ikke starte når de står stille. Gjelder både på automat og manuell gir. Trykker jeg på psn knappen begynner bilen og trille og jeg kan trykke på gasspedalen eller håndkontrollen. Hva kommer dette av? Den ser at jeg trykker på gassen, men den starter ikke å gå. Gjelder både ratt og pedal og håndkontroll. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 sikkert på at du trykker på riktig knapp? sist jeg spilte det ble jeg sjokka over at de brukte x som gass første gang jeg spilte det Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) er ikke så mye og være sjokka over at GT5 bruker x som gass da,da hele GT serien har brukt det.Er vel heller uvant bare. men det kan jo være at du trykker på feil knapper da,er X som gass og firkant som brakes,det står jo også i options da i spillet. Endret 15. mars 2011 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Funnet ut feilen. Spillet er rett og slett litt klikk. Napper jeg ut kontakten til gasspedalen og setter den inn igjen så funker det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 X er ikke ment som default gass, høyre analogstikke er default gass/brems. en må jo styre gass på en bil analogt.. om noen gir gass med X har de misforstått grundig Bra du fant feilen, først hørtes det ut som clutch problem men.. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Samtlige knapper (unntatt R3 og L3) har 256 grader av trykksensivitet. Går fint an å bruke disse for å gi gass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå