Diskusjonsmumriken Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Løst! Endret 15. mars 2011 av Diskusjonsmumriken Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Har du prøvd bukser med carrot-fit? Det er en slim passform, men med mer rom øverst. Om ikke kan du alltids sy de tynnere selv. Det er ikke vanskelig og det finnes flere tutorials på det på YouTube. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Som lokeland sa; kjøp bukser med carrot fit eller sy de inn selv. Whyred Hell kan anbefales, har to av den selv. Jeg har litt store hofter og de passer bra der, samtidig som de er meget slimme ved leggene. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Jeg hjalp en kompis av meg med et lignende problem. Det var riktignok snakk om å gjøre noen gamle bukser brukbare igjen, og det ble enkelt fikset ved å sy en søm på utsiden av buksebeina, fra litt over/under kneet og ned. Veldig enkelt, og det ble helt usynlig (bortsett fra at buksene ble mye kulere ) Blir jo i praksis en carrot fit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå