Macbook air Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har tenkt å kjøpe en macbook Air som er fra usa, og har et spøsmål. Jeg vet at tastaturet kan endres til norsk, men kan jeg endre spåket på programvaren til Norsk, dvs. viss du endrer den til Norsk er den helt lik en kjøpt i Norge, bare med annet tastatur ? Jeg sparer et par lapper på kjøpet, men hvis det ikke er en god ide setter jeg pris på deres meninger... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja. Men hvis det er den som er på QXL nå så er ikke det siste modell, og jeg solgte min norske tilsvarende for fem tusen. Lenke til kommentar
Macbook air Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 den er på Finn, men det er 11 tommren.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du går også glipp av forbrukerkjøpslovens småsnacks (lengre reklamasjonstid etc; Apple har ettårig verdensomspennende garanti). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 OSX har alle språk innstalert, så det er berre å endre systemspråket til norsk. Merk at du óg må gjere dette med tastaturet, men du treng dermed ikkje å bytte det fysiske tastaturet. Knappane er på same plass så dei ville vært, berre med andre tekn på. Så om du kan det norske tastaturet i hovudet, er det berre å skifte tastaturlayout å knotte i veg. Det som blir nemt med forbrukarkjøpslova bør du settje deg godt inn i først. Apple er vrange nok på slikt som det er. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 I værste tilfelle er du nødt til å dra tilbake til USA for å få fikset noe. Det har jeg erfaring med, når mitt iTunes kort fra USA (med $$ på) ikke funket, og jeg fikk beskjed fra Apple at jeg skulle dra tilbake til butikken (BestBuy) for å få nytt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Det er i denne sammenheng ikke helt ubetydelig at Apple har verdensomspennende ettårig garanti på alle maskiner de selger; BestBuy-turen blir nokså uaktuell om det er snakk om en Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå