Bjoervik Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Joda, nå skal dere høre. Det var en fin mandag (ikke egentlig), og jeg hadde litt snø på ruta (mye). Tenkte det var siiiiiinnsykt smart å kjøre på med vindusviskerne, klokka var 07.00 og jeg var ikke særlig oppegående. Så plutselig når jeg kjørte hjem fra jobb senere så begynte det å regne. Og da ville ikke viskerne funke, eller, den helt nederste funker jo! Den som er full gass, og den når jeg tar oppover, den manuelle, i tillegg må jeg holde den inne hele veien og slippe AKKURAT når den er nede. Men jo, de 2 første "gira" på viskerne funker ikke. Hvordan kan jeg fikse dette a? Det er en Alfa Romeo 156 T-Spark (1998). Bare fyr i vei spørsmål om det, fordi jeg har sikkert glemt å fortelle noe! :-) Takk! :-) Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Prøv på www.cuoresportivo.no Endret 17. mars 2011 av cricket Lenke til kommentar
Bjoervik Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Takk :-) Hadde glemt den siden. Har jo brukernavn der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå