martin9 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei! I dag ankom min nye Macbook Pro 13", og jeg lurer på en ting. Den cd-rommen som er på sia: Hvordan brukes denne? Kan jeg bare presse cd-en inn? Det kjennes ut som om det er noe isopor-lignende greier inni - er dette rett? hvordan får jeg cd-en ut igjen? Det er ingen knapp der, kun et lite hull. Takk for alle som hjelper Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Trykk CDen inn. Isopor ville være originalt. Knapp øverst til høyre. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Trykk CDen inn. Isopor ville være originalt. Knapp øverst til høyre. orginalt? knapp - finner ingen..... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Eject helt øverst til høyre på tastaturet ... ? Dytt en CD inn, trykk inn knappen, vips – CDen spyttes ut. Det er ikke isopor i CD-sloten din. Slapp av. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Eject helt øverst til høyre på tastaturet ... ? Dytt en CD inn, trykk inn knappen, vips – CDen spyttes ut. Det er ikke isopor i CD-sloten din. Slapp av. TUSEN TUSEN TAKK!!! Nå ble jeg letta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå