RealSpZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hei! Er eier av en ganske rå spillpc per i dag. På denne har jeg blant annet et GTX 580 3GB skjermkort. Vurderer nå å gå til innkjøp av et pakketilbud levert av komplett, linket her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608640 Spørsmål: Er det noen som har erfaring med denne pakken? Hva med Nvidia 3d Vision generelt? Ris/Ros? I bunn og grunn: Verdt å skaffe seg? Takk for alle konstruktive svar! Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 review fra linus tech tips: har ikke prøvd 3d vision, men ser kult ut Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Du vil få mest sannsynlig 30 FPS med 3D Vision. 3D idag er sikkert helt greit for dem som klarer å se 3D, men det drar maskinkraft. Men jeg også vurderer det da jeg har maskinkraft til 3D Hilsen fra en i Skype-chatten Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Du vil få mest sannsynlig 30 FPS med 3D Vision. 3D idag er sikkert helt greit for dem som klarer å se 3D, men det drar maskinkraft. Men jeg også vurderer det da jeg har maskinkraft til 3D Hilsen fra en i Skype-chatten Hei hei! Jo, men har da ikke hørt om noen som har klaget over 30 FPS hittil:) 30 FPS er vel uansett nok til kjøre det smooth! Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Ingen som har erfaring med produktet? Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Selv syns jeg 3d vision fungerer glimrende! Har ingen erfaring med skjermen i pakken. Kjører 3d på en Acer H5360. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde 24" 3D-skjerm et par uker før jeg returnerte på angrerett. 3D-effekten er stilig. Men selv 3d-sertifiserte spill er ikke helt kompatible med 3D. F.eks. var det et crosshairsproblem med CoD Black Ops, og GUI-elementer er ofte i "feil" dybde. Dessuten halveres den effektive lysstyrken på bildet, fordi hvert glass er mørkt 50% av tiden. Og, ja, du må ha bra skjermkort. Jeg har GTX 580 og hadde ikke noen merkbare FPS-problemer. Målte ikke, men det fløt godt nok. Jeg venter til flere spill er ett hundre prosent tilpasset stereoskopisk 3D, og det lanseres 27" skjermer. For min del er stor skjermflate mye viktigere for innlevelsen. Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 kan bare komme med et kjapt innspill: AMD støtter også 3D på sine kort, med sin HD3D. da kan du bruke hvilken som helst tv/skjerm til å spille på, og bruke de brillene som følger med skjermen/tven. du er ikke avhengig av at det må være 120 hz skjerm som med nvidia 3d vision. feks kan du koble med hdmi fra et 6970 til en 50" 3D led tv og bruke brillene som fulgte med tven Lenke til kommentar
RealSpZ Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 kan bare komme med et kjapt innspill: AMD støtter også 3D på sine kort, med sin HD3D. da kan du bruke hvilken som helst tv/skjerm til å spille på, og bruke de brillene som følger med skjermen/tven. du er ikke avhengig av at det må være 120 hz skjerm som med nvidia 3d vision. feks kan du koble med hdmi fra et 6970 til en 50" 3D led tv og bruke brillene som fulgte med tven Med "hvilken som helst tv", så mener du vel 'hvilken som helst 3D-tv'? Har seg forøvrig slik at jeg benytter et GTX 580 kort 3GB i dag. En 120 hz skjerm vil uansett gi en mer jevn og fin bevegelse ved f.eks videoopptak og/eller film (og spill), uavhengig av frameraten den opprinnelig blir vist i. Dette kan bli et noe større "problem" for en skjerm med 60hz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå