CAiTiFF Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg bruker Win 98.. c: er pakket med filer med denne extension: ._DD F.eks FILE0118._DD Hva er dette? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Skulle tro d var scandisk filer, men de bruker vanligvis å være *.chk Scandisk bruker å legge igjen filer med med navn file001.chk og så videre, du har antakeligvis vært borti et program som legger igjen filer med _dd til slutt, sikkert noen midlertidige filer (kan være en ide å skjekke størrelsen. PS. er de på rundt 600 megs eller noe sånt kan d jo være brenneprogrammets image filer da. Lenke til kommentar
CAiTiFF Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 ok.. det jeg lurer på er egentlig om jeg med god samvittighet kan slette disse..? Eneste kravet mitt er at maskinen fungerer etterpå... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Det er data som er gått tapt ved BSOD eller lignende. Det kan også være tegn på at en harddisk begynner å bli slitt. Lenke til kommentar
CAiTiFF Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Det hørtes MEGET sannsynlig ut.. den begynner å bli slitt... gammel traver.. litt diskfeil av og til.. kan jeg slette disse filene..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå