Cossie Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Har XP2100 1024 ddr MSI KT3 Ultra2 Geforce 3 ti/500 ++ Skulle "renske" litt i dataen og støvsugde cpu viften, (den var full av støv) Men så begynte dataen å tulle etterpå, og ville ikke starte. Etter mye fram og tilbake med ide kablene startet den. Men midt i windows stoppet den og den begynte å pipe. Og no funker ingenting. Trykker på on kun vifter + harddisk starter. Høres ikke ut som harddisken "tenker" videre. Ingen piping fra hovedkortet. CPU og skjermkort blir varmere(så de er i orden) Harddisken fungerer (testet på en annen pc) Noen som med disse faktaene vite hva jeg skal gjøre? Etter mitt syn tror jeg ett eller annet med hovedkortet er fuckt. Tips? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det kan ikke være en "spennings-feil" som Windows beskriver det? I mitt tilfelle så var det en uklippet strips fra en ledning som - på en eller annen måte - hadde kommet seg inn i vifta på strømforsyningen og fikk PC-en til å droppe ut fordi strømforsyninga ble for varm. Måtte ta ut stripsen og vente i en times tid før jeg prøvde igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå