Gå til innhold

Norge bør ta i mot japanske flyktninger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det beviser du poenget mitt, legger skylden på noe du ikke liker på en liten liten minioritet, det er raisme, samme Nazistene gjorde på 30tallet.

De 1500 jødene er nordmenn, mange mange av dem er født i norge, de som ikke er født her har kanskje bod her i 40-60 år.

Og jeg er nordmann og har ingen problemer med invanding.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rasisten er du fordi at du ikke liker de som er mørke i huden, men foretrekker heller de som sitter i UDI og oversvømmer vårt land i den intensjon om å rasemyrde oss.

Og forøvrig så luftet jeg bare forslaget på hva slags reaksjoner som ville kommet om noen ytret et ønske om å kaste jødene ut av landet.

Hjernevasket much?

Endret av Rampage
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når har jeg sagt noe mot de som er mørke i huden, jeg sa jeg ikke har noen problem med invandinga og det inkluderer naturlig nok, de med forskjellige mørke nøynaser i huden sin.

Hudfarge og kroppsform er noe jeg ikke bryr meg om i det hele tatt, jeg bryr meg om hva mennesker vil, deres meninger deres tro eller ikke tro.

Du er rasist, du regga deg i dag og har bare kommet med anti jøde poster, du er bortkasta som bruker på dette forumet.

Lenke til kommentar

Japanske "flyktninger" ja.

For det første så er disse ikke eksisterende. For det andre så har jeg en følelse av at engelskunnskapene der borte er også er ikke eksisterende. Når man ikke kan føre en samtale med japanske studenter som studerer ENGELSK, ja da er det noe som ikke stemmer(selv erfart). Fordel at vi kan kommunisere med dem gitt at vi ønsker dem integrert inn i det norske samfunn.

Og vi måtte vel ha endret førti lover eller noe sånt får å få dem inn i landet. Eller vi kan kjøre en Marie Ameli og gi hele bunten jobb med garantert 1 halv mill i lønn.

Keep coming with good suggestions!

Lenke til kommentar

Når har jeg sagt noe mot de som er mørke i huden, jeg sa jeg ikke har noen problem med invandinga og det inkluderer naturlig nok, de med forskjellige mørke nøynaser i huden sin.

Hudfarge og kroppsform er noe jeg ikke bryr meg om i det hele tatt, jeg bryr meg om hva mennesker vil, deres meninger deres tro eller ikke tro.

Du er rasist, du regga deg i dag og har bare kommet med anti jøde poster, du er bortkasta som bruker på dette forumet.

Du vil ha jøder, men ikke somaliere. Gotcha.

Vanskelig å gjøre noe med problemet når det er jøder i UDI som bestemmer hva slags innvandrere vi får.

Japanesere og hvite sør-afrikanere er no-go. Somaliere = win win.

Endret av Shabbos Goy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor har jeg sagt at jeg ikke vil ha somaliere?

Jeg sa at jeg ikke har noe problem med innvandinga og det inkluderer en del somaliere som jeg ikke har noe problem.

Vel, du kaller meg en rasist fordi at jeg lurte på hvilke reaksjoner det ville fått om noen tok til ordet for å kaste ut jødene, men på uttalelser som konkret går ut på å kaste ut somaliere orket du ikke løfte en finger for.

hjernevask kalles dette og du er offeret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor har jeg sagt at jeg ikke vil ha somaliere?

Jeg sa at jeg ikke har noe problem med innvandinga og det inkluderer en del somaliere som jeg ikke har noe problem.

Vel, du kaller meg en rasist fordi at jeg lurte på hvilke reaksjoner det ville fått om noen tok til ordet for å kaste ut jødene, men på uttalelser som konkret går ut på å kaste ut somaliere orket du ikke løfte en finger for.

hjernevask kalles dette og du er offeret.

Jeg nevnte ikke somaliere fordi jeg allerde vet hvorfor folk vil ha dem ut av landet, jeg er ikke enige, men det er ikke noe hemmlighet at mange vil ha dem ut, det jeg lurte på er hvorfor du vil ha 1500 mennesker som ikke gjør noen ting ut av landet.

Lenke til kommentar

Hehe. Så søtt. Ikke gjør noen ting. Vel, bortsett fra å manipulere opionionen i en massiv skala, promotere rasemiksing og innvandring, lyge om og minimalisere overgrep/folkemord mot palestinerne.

Og det er derfor du er en rasist, når du finner opp tullball bare for å for å forsvare ditt ubegrunnede hat.

Lenke til kommentar

Japanerne er et fantastisk folk, jobber hardt og målrettet. De kommer til å bli i Japan, og de kommer til å bygge alt opp igjen, med en nærmest overnaturlig iver.

Japanerne er dessuten ikke et folk som rømmer landet i kjipe tider - japanerne elsker Japan i både gode og onde dager. Og det står det respekt av.

Hadde noe tilsvarende skjedd i Norge hadde vi blitt et u-land, her jobber vi verken hardt eller målrettet.

Lenke til kommentar

Nå er det fare for nedsmeltning fire atomreaktorer.

Da bør Norge ta i mot Japanske flyktninger.retur med alle somalierne i.

Noen burde lese nyhetene, eller finne en ny nyhetskilde.

Og jeg vil anbefale deg å finne ut hva ordet "nedsmelting" betyr.

Post 801 her: http://tvtropes.org/pmwiki/posts.php?discussion=12998245580A08973300&page=33

Vis du tror det blir et nytt Chernobyl vil jeg anbefale deg å lese opp om hvordan den reaktoren var strukturert, og hvorfor det gikk galt.

"Noen" er i såfall DEG.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1366670/Japan-earthquake-tsunami-French-claim-scale-nuclear-disaster-hidden.html

Hahah xD

Nei, jeg vil anbefale deg å finne en nyhetskilde som ikke driver å selge bladet sitt basert KUN på frykt.

Chernobyl:

1. Tinget sprengte PGA store designfeil

2. Omrdådet ble ubeboleig pga store mengder radiasjon

3. Et materiale som ikke slukkes via vann begynte å brenne, som dro TONNEVIS med radioaktivt avfall med vinden

Japan:

1. Små tekniske problemer, kan ikke sprenges, alt som er gått ut er fordi hele kjølesystemet gitt dukken, og det er veldig fordelaktig å redde tingen i stede for å la den drive med ukontrollert smelting

2. De kommer til å bygge opp en ny en igjen

3. All damp som har kommet ut er fordi kjølesystemt gikk dukken, mengden er latterlig lav.

Jeg tror ikke du vet hva "nedsmelting betyr".

Lenke til kommentar

Du kan drone videre om Tsjernobyl så mye du vil, det er bare du som snakker om Tsjernobyl.

At reaktoren ikke er lik som Tsjernobyl har jo ingenting med saken å gjøre, det er jo bare du som nevner Tsjernobyl her.

Det andre du kommer med er jo også stort sett irrelevant vissvass, siden vi faktisk ikke snakker om Tsjernobyl her, så hvorfor du er så opphengt i å sammenligne er jo en gåte.

Hadde du gidda å lese artikkelen hadde du jo snakket om helt andre ting, men du er jo tydeligvis ganske låst i Tsjernobyl-tåka så det nytter vel ikke å snakke om noe annet med en som deg.

Til tross for at alle kilder indikerer at situasjonen bare blir værre og værre, så tviholder du på din forestilling om at alt er helt i orden.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Oh rly?

Nuclear News

Helicopters dumping water on power plants were turned back due to safety concerns. This was apparently a cancellation of a project already underway as helicopters with buckets were filmed in close proximity to the plant.

Tepco says report on plant evacuation was incorrect. Workers were told to stay inside, not leace the plant. 3 reactor buildings now on fire, crews attempting to restart pumps. They're now being called "The Fukishima Fifty".

"400, 000 evacuated."

IAEA officially confirms report that "reactors 1, 2, and 3 have partially melted down." No word on the spent fuel situation.

Fears increasing that either Tepco or national government either does not understand situation or is downplaying the situation to the point where it is being misrepresented.

Iodine pills only work for about 48 hours, and taking pills unnecessarily can be harmful, experts say.

Non - nuclear News

It is estimated 500, 000 400, 000 homeless remain alive living amidst the debris.

Without 24 - hour refrigeration, rotting of food, bodies, etc. is becoming a health concern.

Last night's low in Sendai was 27°F (-3°C). Dogs indicate people are still alive under the debris. Snow is hampering search efforts.

The Sendai Police Department is being denied gas for police cars due to a nationwide fuel shortage. One homeless shelter has only rice and carrots left.

EDIT: update from dog search teams.

EDIT #2:

450, 000 people in temporary homeless shelters. Some are now being bussed south.

It appears the workers at the plant may be a different 50 than the ones left there before. In other words it's thought they might be working in shifts.

Maximum allowed radiation for nuclear workers has been raised "out of necessity".

Evacuation may have been because of smoke inhalation from reactor #4 fire, rather than radiation.

EDIT #3:

I'm hearing the reactors are now almost completely out of water. Apparently it is the spent rods in reactor building #4 that are in the greatest danger. However, the same source says workers are close to reconnecting the plant to the grid to restore power to the main pumps, which might resolve the issues.

Dette er min kildes siste oppdatering btw.

Edit 2: Tydligvis er designet på reaktoren fra en gang på mdten av 90-tallet O.o

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Tydligvis er designet på reaktoren fra en gang på mdten av 90-tallet O.o

"Reaktoren" - javel ja, det er bare én reaktor nå altså? Og nittitallet er helt borti natta feil.

Igjen viser du at du ikke har peiling på hva du snakker om, og bare papegøyeaktig gjentar feilaktige opplysninger, som jeg ikke en gang vet hvor i all verden du henter fra, en eller annen fantasiverden.

Reaktorene ved Fukushima I ble bygget i perioden 1967~1973.

Reaktorene ved Fukushima II ble bygget i perioden 1976~1982.

Her snakker vi altså om konstruksjoner som ble tenkt ut på sekstitallet. Antagelig designet på papir uten datasimuleringer.

Var det noe mer du ville si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...