Redaksjonen Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Først kom musearmen. Deretter SMS-tommelen. Nå er iPad-nakken her. Les mer Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hah! iPadnakke! Jeg visste Apple ikke hadde peiling! Kjøp en Galaxy Tab 10.1 istedetfor! :-D Godt de ikke kalte denne for Tabnakke Eller tabletnakke Synes forørvig det er merkelig at det ikke presiseres i artikkelen. Det er bedre å gi for mye informasjon enn for lite. Så istedetfor å skrive gjennomført iPad igjennom hele greia, kan det kanskje være smart å skrive tablets, på samme måte som man ikke skriver Logitecharmen eller MX518armen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Trenger jo ikke å være noen rakettforsker for å forstå at dette gjelder Tablets og ikke utelukkende iPad da Når sant skal sies så vet vell flere nordmenn hva iPad er enn hva Tablets er, ikke at vi skal bygge oppunder dette videre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Galaxy tab kommer aldri til å slå igjennom, ikke gjorde 7" det ei heller 10". Alt som er tablet relatert går under ordet iPad. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 På hvilken måte holder man en tablet annerledes enn man holder en bok? Eller er det bare jeg som holder min feil? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Gameboy-nakken kom da vitterlig lenge før iPad-nakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg