Kristian86 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Kjente filmer komprimeres til ett eneste bilde. Les mer Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, jeg kjenner igjen ihvertfall én scene fra Kill Bill volume 1 (den blå mot slutten). Artig prosjekt. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette var artig! Kjenner igjen den sterke fargebruken i Hero og de grønne tonene i The Matrix. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Geeks! Det er liksom litt for mye annet å bedrive tiden sin med enn å holde på med slikt, men for all del - har sett kunst som ser værre ut enn dette... Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 "Trafic" tenkte jeg på mens jeg så igjennom samlingen, til jeg fant den. For jeg husker de brukte ulike fargefiltre for å skille mellom de ulike handlingene..Kjente igjen de "hvite" scenene fra Matrix også..Artig påfunn.. ..bra til sammenligning av filmer for å se hvilke farger o.l. som er like/ulike. Så mye nytteverdi har det nok ikke, men kunst på sin egen måte tror jeg nok jeg kan si meg enig i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg