BertNaked Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har sett ett par slike i den lille bygda jeg er i nå. Men når jeg leter etter slike på det norske markedet, så står det helt stille. De er nesten ikke til å finne. Så jeg vet ikke hva verdien på slike er og heller ikke hvor markedet for disse ligger. (forum etc.) Noen som kan hjelpe meg ut? Her er iallefall den jeg fant her i bygda. Står samme plassen to år senere, men nå under masse snø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Vist du har sjekket finn.no og autodb, og ikke finner noen, da er nok ingen til salgs. Tror ikke det finnes et hemmelig undergrunn miljø som selger bare sånne biler, for å si det sånn. Du kan eventuelt prøve å søke litt etter "Subaru Domingo" Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Dette var jo biler med lav pris og som knapt ble solgt av naturlige årsaker, de er små, livsfarlige og svært langt unna det Nordmenn ønsket seg av en varebil, de hadde vel ofte 4WD og det var vel muligens derfor noen i det hele tatt ble solgt. Kjenner jeg lusa på gangen rustet de sikkert ille og var på huggeren etter 10 år. Antar du ikke har kjørt en slik i og med du vil ha en? Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 IT-Henrik: Skulle nesta tror det. Har sjekka div. subaruforum, men de fokuserer mest på enkelte større typer. Agvg: Den røde som står her så rimelig rustfri ut for 2 år siden, tok meg en titt under den. Den er taua dit, så er mulig motoren som er gåen. Jeg har kjørt vw boble i snart 6 år, så jeg kjenner til 'faren' med å kjøre småbil. Det som opptar min interesse for denne typen bil er at det er en liten kompakt bil med mye luksus. Selvfølgelig er det ikke en langtur bil, men en bybil! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Mye luksus? Vennligst utdyp. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Han kjører boble så han måler sikkert luksus i antall liter på bagasjerommet. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Panorama, 4-hjuls drift og AC. Ikke dumt for en liten bil som ikke er en Mini 2010 modell. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Haha, må le vær gang jeg ser bilen. En bil som har gått inn i historien med sitt spesielle design Tror det er snart 1 år siden jeg har sett en slik i trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå