Gå til innhold

2010/11 - Hvilken spiller har forbedret seg mest?

Solaar

Anbefalte innlegg

Hva mener dere? Er litt ute etter de spillerne som har vist seg frem i PL tidligere men som denne sesongen har tatt sjumilssteg i karrieren eller som har etablert seg på stjernehimmelen. Mao, ikke spillere som Adam og Carroll som de fleste ikke visste mye om før de entret PL-scenen.

Hadde diskusjonen med en kompis her om dagen og kom på at det kunne vært interessant å høre med dere. Navn jeg kastet ut den gang var Bale, Nani, Fabio, Smalling og Wilshere, bare sånn for å ta det mest åpenbare. Andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nevne Martin Kelly. Har vært et lyspunkt i Liverpool denne sesongen. Ikke helt der oppe blant de største enda, men viser prov på at han har det som trengs. (Bortsett fra kjekse-syndromet)

Er litt ute etter de spillerne som har vist seg frem i PL tidligere men som denne sesongen har tatt sjumilssteg i karrieren eller som har etablert seg på stjernehimmelen. Mao, ikke spillere som Adam og Carroll som de fleste ikke visste mye om før de entret PL-scenen.

Men Kelly skal ha skryt. Vært et av få lyspunkter for Liverpool ;)

Lenke til kommentar

James Tomkins i West Ham har hvertfall gått fra å være en inn og ut midtstopper, og et usikkert kort, til å bli vår mest stabile forsvarsspiller og fast førstelagsspiller.

Gutten kommer til å bli stor. Nye Rio kanskje.

What? Ironi? Tomkins er jo helt fæl, imo en av de svakeste stopperne i ligaen.

Lenke til kommentar

Spørs vel hvilken kamp du ser på. Han varierer fortsatt, men har mange gode kvaliteter. Har fått fast plass i West Hams forsvar, og fått seg 7 matcher på England U21. Er med i troppen til Danmark og Island nå senere i Mars.

Men nå har han spilt med 5 forskjellige partnere i midtforsvaret, og vært i Premier Leagues dårligste forsvar store deler av sesongen. Han er fortsatt bare 21, og kommer til å bli enda bedre med tid. Nye Rio var selvsagt overdrivelse. Han er uansett høyt ansett blant West Ham fansen.

Lenke til kommentar

Siden 2010 må jeg nok si det er Bale som har forbedret seg mest. Stakkaren hadde spilt to og et halvt år uten å ha vunnet en eneste ligakamp. Helt siden han ble prøvd på kant har det kun gått en vei, nemlig oppover. På ett år har han gått fra å være middelmådig til å være en av ligaens beste venstrekanter. Synd han har vært så mye skadet i det siste, men flott at han er tilbake nå. Spurs har mange tøffe kamper mot slutten, de kommer til å trenge han.

Lenke til kommentar

Fra våre rekker vil jeg trekke frem Lucas, som har tatt store steg denne sesongen, og endelig viser at han er verdig en plass på laget. Samt Kelly som har gått gradene i klubben og denne sesongen storspilt seg til fast plass på høyrebacken.

Fra andre klubber så er det Bale og Nasri jeg tenker på først.

Lenke til kommentar

Tenkte med en gang på Chris Smalling. Fyren har vært solid på stopperplass som dekning for ingen ringere enn Rio Ferdinand. For tre år siden spilte han også i sjuende (!!!) divisjon i England. Jeg mener han ser bedre ut for hver kamp som går og kan ikke vente til han er litt eldre og har fått ferdighetene og rutinen på plass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...