Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er galt med systemet mitt ? Trenger jeg en ny prosessor, eller er det et nytt skjermkort jeg trenger ? fikk litt over 1800 poeng i 3dmark 2003.... Skal jeg ha meg skjermkort, blir det et Radeon 9800, og skal jeg ha en prosessor blir det 3000+ Systemet mitt ser dere nedenfor....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er galt med systemet mitt ? Trenger jeg en ny prosessor, eller er det et nytt skjermkort jeg trenger ? fikk litt over 1800 poeng i 3dmark 2003.... Skal jeg ha meg skjermkort, blir det et Radeon 9800, og skal jeg ha en prosessor blir det 3000+ Systemet mitt ser dere nedenfor....

Vel i 2003 er det nok skjermkortet ditt som er den største bøygen.

Ville kjøpt 2500 prosessorn vist jeg hadde vert deg og skulle bytte prosessor

Lenke til kommentar

Systemet ditt er helt fint det, men skjermkortet ditt har ikke DX9-støtte i hardware, derfor den dårlige 3DMark03-scoren. Er du fornøyd med ytelsen i spillene du spiller, trenger du ikke oppgradere enda, men vil du absolutt ha bedre 3DMark-score vil en Barton og R9800pro gjøre underverker.

Lenke til kommentar

Med 9800 kortet hadde du nok fått en rundt 5000 poeng i 3d mark 2003 om det skulle ha noe å si.

Er fremdeles skjermkortet og ikke prossesoren som er flaskehalsen i 3d mark 2003.

Kan nevne at jeg med en Tualatin P-IIIs på 1300mhz og 9700 fikk rett over 5000 poeng og med en xp1700@2350mhz og samme grafikk kort fikk 5400 poeng.

Ikke den store forskjellen med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...