Gå til innhold

Skal starte å trene styrke, hva trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal starte å trene styrke og lurte litt på hvilke kosttilskudd dere anbefaler. :)

Er 1,78cm høy og veier nå 65kg. Startet å trene på Mandag og har planer om å trene 4 ganger i uker fremover.

Hva anbefaler dere for å få best mulig resultat på kortest tid? Har veldig lyst til å se litt forskjell til sommeren.

Har sett på denne Muskelpakke X-Life, men det blir kanskje litt for mye i første omgang, eller?

Setter stor pris på tips, og hvor jeg bør kjøpe det jeg trenger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker denne proteindrikken selv, og jeg må si effekten er stor. Har forøvrig ikke prøvd noen andre proteindrikker, men det er kanskje fordi den jeg bruker fungerer så bra som den gjør.

Jeg drikker også en karbo drikke. Den gir et lite boost under trening, og gir ellers en fin effekt.

Jeg får kjøpt dette på treningsstudioet hvor jeg trener, hvorav det naturligvis er litt dyrere mtp. frakt. Ordningen er slik at dersom studioet ikke er bemannet står det er kjøleskap(slik som i daglivarehandelsbutikkene) med drikkene i, og en boks for å legge igjen penger i. Skapet er naturligvis overvåket slik at ingen skulle prøve å stjele. Kanskje du burde tipse eierne av treningsstudioet hvor du er om det samme? :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...