Gå til innhold

Spillertråd: 4 - Jim Larsen

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

04_Jim_Larsen_137052a.jpg

Jim Larsen

Født: 06.11.1985

Høyde: 190

Vekt: 90

Trøyenr: 4

Fødested: Korsør

Nasjonalitet: Danmark

Posisjon: Midtstopper

Kontrakt til: 31.12.2014

Tidl. klubber: Grenaa IF, Brabrand IF, Silkeborg IF

Den kraftfulle danske midtstopperen kom til Rosenborg fra Silkeborg før 2011-sesongen.

Rosenborgs speider, Stig Torbjørnsen hadde fulgt midtstopperen i to år før overgangen ble en realitet, og var imponert over nivået.

- Han er en veldig hurtig, kraftfull og taklingssterk stopper, som også er god i lufta, fortalte Rosenborgs talentspeider Stig Torbjørnsen da signeringen var unnagjort.

Larsen kom opprinnelig fra Korsør i Danmark og spilte ungdomsfotball for Korsør, Slagelse og AGF. Seniorkarrieren hans startet i Grenaa hvorpå han i 2006 gikk videre til Braband. Det store gjennombruddet fikk han i Silkeborg i 2009, hvorpå Tipsbladet.dk kåret hans gjennombrudd til det største i Danmark høsten samme år.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

en flopp så langt.

Du har fulgt med mye skjønner jeg.

Jim Larsen har no vertfall ikkje infridd?

Markeringsfeil i hele kampen mot VP i går, for den saksskyld forje uke, der han lot ml scoreren stå aleine på 5 meter?

Han har også gjort store sone markeringsfeil i Tippeligaen.

Han i lag med Høyland spilte fryktelig svake kamper dei første kampene dem spilte, han spilte svakt i lag med Lago og har vært opp og ned i lag med Wangberg.

Men såklart, viss du mener at det han gjør er godt nok så er du vell fornøgd med Rosenborg sine prestasjoner også, da er det jo greit.

Lenke til kommentar

Det du sier mot slutten er bare idiotisk, om enkelt persjoner gjør det bra må det ikke bety at laget gjør det bra.

Jimbo har klart gjort oss sterkere defensivt og ryddet opp i mye. Om han gjør en dårlig kamp i går betyr ikke det at han har vært en flopp.

Jeg står på midt om at Jim har gjort sakene sine bra og blitt en viktig spiller for oss. Hva du måtte mene driter jeg i, for du har kun kommet innom alle spilletrådene og slent drit mot spillerene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi har nesten et helt nytt lag som må spilles inn. Det at det glipper i noen kamper skjer med alle, så ser ikke helt argumentasjonen. Husk at han kom rett inn og spilte sin første kamp nesten uten å ha trent med klubben. I tillegg spilte han med en nå stopper ved siden av seg de fem første kampene. Vanskelig å bli solid når du ikke helt vet hvor du har medstopperen din. Det tar alltid tid for et stopperpar å spille seg kjent med hverandre og jeg synes det kommer seg mer og mer, selv om det slippes inn mål.

Larsen er ikke en flopp, så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...