HåkonN Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Vurderer SCSI 15000rpm som systemdisk. Hva er best av 80pin og 68pin? (forskjell?) Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Dersom du ikke vet hva som er forskjellen (og tydeligvis ikke klarer å bruke google), så foreslår jeg at du tar 68 pins versjonen. -- Dozer Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Dersom du ikke vet hva som er forskjellen (og tydeligvis ikke klarer å bruke google), så foreslår jeg at du tar 68 pins versjonen. -- Dozer Å så tøff. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 12. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2003 Spar deg Dozer.... Man finner svar på alt gjennom Google hvis man bare leter lenge nok, så hvorfor er du i det hele tatt på dette forumet? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 80 pin er mer beregnet for hotswapping. Ellers er det lite forskjell. Orker ikke å skrive mer pga usaklige poster før meg som gjorde meg deppa. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 68 pins: en kabel for data + en kabel for strø 80pins: en kbael for både data og strøm 80 pins støtter hotswap hvis resten av hardware støtter dette. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Med mindre du har utstyr for 80 pins må du for all del holde deg unna det. Det finnes ikke vanlige SCSI-kort for denne typen disker. Det finnes dog overganger, men de er ikke å anbefale. 80 pins er utelukkende for hotswap-kabinetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå