Joakimsn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan er det egentlig å kjøre tempo corvette på vinteren? har hørt at de sitter bedre enn andre sykkler. Har en slik en: http://www.mopedportalen.com/forum/topic/174071-tempo-corvette-jubileum-selges/ Takker for seriøse svar ;D Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hola. Har kjørt både Tempo Corvette og Tempo Panter på vinterføre, og begge "sitter" mye bedre på vinterføre enn f.eks TSX og MT5 (det som var kulest i min ungdom) Det som gjør Corvette og Panter så bra på vinterføre er at de har store, tynne hjul og et veldig lavt tyngdepunkt som gjør at de blir veldig retningstabile, selv om du låser hjulene ved nedbremsing. Bremselengden blir nok lik andre mopeder, avhenging av hva slags dekk du har. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Slike lave mopeder er ypperlige på vinterføre, lett å stikke beina i bakken hvis du skulle holde på å velte også. Lenke til kommentar
Joakimsn Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Ok, Takk! ;D Noen som vet noe av skruving av corvetter også? Den må vist fikses litt. Jeg må ta ut motoren og skifte girkasse, skifte baklys og ordne med frambremser.. Vet noen hvor lang tid dette kan ta på en corvette? hadde vært greit å fått gjort det ferdig i påsken Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tempoveteran miljøet i Norge er ganske digert og aktivt. Jeg finner det meste av det jeg lurer på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå