leirdueredet Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Fikk låne ett par Dali Concept 6 fronthøyttalere av en som skal selge, vurderer å kjøpe disse. Men oppdaget att begge to er merket (R/right). Lurer på om dette er feillevering fra butikken, noen som har vært ute for det samme ? Vil dette ha noen betydning for lydbildet ? Er satt opp til vanlig stereo/ikke surround, mest til musikk og litt film. Er dette gode høyttalere i denne prisklassen ? Endret 14. mars 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 eneste grunn for å skille mellom høyre og venstere på et høytalerpar er hvis de er speilvendte av hverandre. fesk hvis de har et element i siden eller hvis alle elementene i front ikke er er montert på en akse. Jeg kan ikke se hvorfor Concept6 skulle skille mellom høyre og venstre. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 eneste grunn for å skille mellom høyre og venstere på et høytalerpar er hvis de er speilvendte av hverandre. fesk hvis de har et element i siden eller hvis alle elementene i front ikke er er montert på en akse. Jeg kan ikke se hvorfor Concept6 skulle skille mellom høyre og venstre. Jeg snakket med HiFiklubben idag hvor disse er kjøpt. Han mente det bare var blitt plukket feil fra lageret ved utlevering, uansett var det ikke noen forskjell på de sa han. Så da skal det ikke være noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå