NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hei, Er det noen 5soveroms leiligheter I oslo omerådet, med oslo omerådet mener jeg Vestli - grorud - Lørenskog...osv Men ikke Grønland. det skal kun være 1 etg, Huset skal innholde 5 soverom Minst. Kjøkkenet skal ikke være bundet til stua. TAKK, Endret 14. mars 2011 av Noreply Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Det finnes antagelig, men jeg ville tro du finner bedre svar på finn.no... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Det finnes antagelig, men jeg ville tro du finner bedre svar på finn.no... Jeg var på finn.no , men jeg trukke jeg fant no.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tror ikke du vil finne det heller, for prisen av 5 roms er det nesten billige med ett hus. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Tror ikke du vil finne det heller, for prisen av 5 roms er det nesten billige med ett hus. Ooops, mente 5 soveroms leilighet :| Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, skjønte det. Sats heller på å få leid ett hus med så mange soverom. Sannsynligvis vil du slite med å finne det også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Men finn.no er uansett stedet å lete, ikke diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå