aDelicateSetting Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 takk for hjelpen NinjaChriis. Tror du det kan være noen vitsi å dra til en lokal butikk og få noen tips der? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) ja det kan være lurt, og feks se på de tvene der. men vær obs ang elkjøp, de prøver alltid å tjene mest og drite i hvor bra produktet er. ikke alle er slik da. de vil mest sansynlig prøve å selge deg en LG tv da de tjener mest på den. men dra ut og se på tven og se om de har samsungen eller sonyen. tror begge er grei når det kommer til deley. er en annen tråd her nå ang deley på samsung full hd tv men tror han har på 100 hz. 100 hz skaper mer deley og gjør spilling grusomt. husk u har angrerett på komplett om tven viser seg å ha deley. jeg hadde en sony tv tidligere i billigklassen. den funket knall til cod spill men den hakket en god del så den byttet jeg til plasma:) men denne sonyen var billigmodell da jeg kjøpte til til 5k for 2 år siden:P Endret 15. mars 2011 av NinjaChriis 1 Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Ja tar nok en stopp innom elkjøp imorra, men tror nok jeg går for den samsungen og hvis jeg i tillegg kan få penga tilbake hvis jeg ikke er fornøyd, taper jeg jo ikke noe på det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 eneste du taper er eventuell porto:) gå for samsungen, tror du blir fornøyd jeg, hvis ikke kan du jo alltids bytte til sonyen Lenke til kommentar
aDelicateSetting Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Nei! nå har det seg sånn at samsungen er blitt tatt vekk, så jeg fikk ikke kjøpt den! Har nå skiftet litt mening, tror kansje at jeg går for en 26tm isteden, men jeg har ikke peiling på hvem jeg skal velge?! Her er en jeg fant: http://www.elkjop.no/product//tv-language-missing//KDL26EX320AEP/sony-26-led-tv-kdl-26ex320 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå