MortenS Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg har 5 stk harddisker: 4 x WD 80 GB og 1 IBM 120 GB. 2 av WD har jeg på IDE1 mens resten har jeg koblet til en Promise ATA-100 IDE kontroller. Kjører Win XP SP1. Har brukt diskene som servere med 24/7 oppetid. Mye brukt altså. Jeg har mistet en av WD diskene plutselig og XP bruker lang tid å starte pga dette. Explorer eller Diskbehandling finner ikke disken. Fikk feil når desktop loader: "I/U operasjonen på deviceharddisk3dr3 ble ikke ferdig før tidsavbruddet utløp" Er dette relevant? Alle diskene er delt opp i flere partisjoner på ca 30 GB. Partition Magic 7 fant disken, men ikke partisjonene og innhold. Når får jeg ikke startet PM7 heller får feil: "Init failed: error 100. Partition table is bad. " Håper noen vet om disken er ødelagt eller den bare trenger hvile... Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Hurra etter en restart idag så er plutselig disken tilbake! Go figure.. Morty Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Hurra etter en restart idag så er plutselig disken tilbake! Go figure.. Morty Kontaktfeil ? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 noen som har fått besøk av julenissen? ... kanskje en "wakeup call" for backup? Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 ... kanskje en "wakeup call" for backup? Har ikke C: på den disken selvsagt, men hadde jeg hatt plass så hadde jeg nok tatt backup av 80 GB.. Men disken funker nå. En DVD brenner må skaffes i sommer tror jeg :wink: Morty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå