screenman Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei! Jeg har nå bestemt meg for å ta permanent eller anti-permanent. Jeg er nemlig lei av og rette håret i 3 timer hver eneste gang jeg har dusja. Og det jeg lurer på er; Hva er best av permanent og anti-permanent? Hvilke av disse sliter mest på håret? Og hvordan funker disse? Funker det på samme måte som man farger håret sitt? Man bare hiver i noe greier i håret og vips - håret er rett? Jeg har ganske tykt hår og hele håret mitt er et helt krøllerot, om jeg kan kalle det det. Hvor lenge holder permanent håret rett? Og hvor lenge holder Anti-permanent håret rett? Hva er egentlig forskjellen mellom permanent og anti-permanent? Og kan det være at dersom man har veldig mange krøller og veldig tykt hår må ta permanent/anti-permanent flere ganger før det blir ordentlig rett? Jeg har hørt at permanent og anti-permanent selges i butikker, og vil derfor gjøre dette selv, siden det også er billigere. Hvor får man kjøpt permanent og anti-permanent? Er det nettbutikker som selger dette? Hvilke selger dette, i så fall? Jeg foretrekker nemlig og kjøpe dette over nettet Takker for svar Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Permanent er krøller, så det skal du ikke ha. Jeg har prøvd anti-permanent flere ganger hos frisøren, men det funker ikke på mitt hår. Min sjebne er rettetangen resten av livet dessverre. Men du er vel mann? Da kan du jo bare klippe deg kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå