Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ei jente på skolen......

Anbefalte innlegg

Det er ei jente på skolen, som jeg liker kjempemye, men jeg tørr bare ikke av en eller annen grunn å snakke med henne..... egentli så er det jo jenter generelt også.... jeg tørr bare ikke å snakke med de.

Det kan kanskje skyldes at fra 1.klassen av, ble jeg alltid mobbet av jentene i klassen. de kalte meg stygg hele tiden, og fornermet folk med at de lignet på meg......men så flyttet jeg, til et mye bedre sted. så det er sikkert angsten for å bli mobbet av jentene igjen som holder meg tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder i massevis med 1 post.

Det hjelper å se hvor du poster også, "pc-spill" og "tilbakemeldinger til samfunnsforumet" er ikke steder man vanligvis legger sine dameproblemer...

Bruk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1309564

Tråden her lukkes/slettes eller tilsvarende av moderator etterhvert.

jeg ble med for 1 time siden, har ikke peiling på hvor jeg skal sette det, eller hvordan

Lenke til kommentar

Du kan forresten sjekke ung.no og klara-klok.no dersom du har flere spørsmål som ofte stilles fra ungdommen. På disse sidene finner du ALLE spørsmål og svar :) Finner du det ikke, så kan du sende inn spørsmålet ditt, og få svar fra de som er "ansatt" på disse sidene. Dette er voksne personer. Du holdes også helt anonym.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...