reversfaen Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Har hatt infeksjon i lungene og vært på sykehus og fått antibiotika intravenøst etc, men høyre lunge spesielt er fortsatt betent, hoven og gir smerter. Jeg prøvde i dag å trene hardt og ta 10mg valium(som ikke er reseptpliktig her i Peru) etterpå for å få musklene til å slappe av og følte dette hjalp mer mot smertene enn noe legene hittil har gitt meg. Hvordan vil det være med abstinenser dersom jeg kjører denne rutinen daglig i 4-5 dager? Vil gjerne kjøre på med dette men ikke dersom det vil bli et slit i etterkant. Endret 15. mars 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 4-5 dager med valium inntak i den dosen du beskriver vil gi lite eller ingen abstinenser. Snakker vi derimot 4-5 uker så stiller saken seg litt annerledes. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Valium vil på sikt gjøre deg nervøs og paranoid/angstfylt. Du er advart. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Takk for begge svar :] Vel jeg vil heller paranoid enn å være redd for å legge meg om nettene pga smerter i lungene... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Som en annen har sagt så skal ikke dette gi noe særlig plager. Kanskje noe psykisk. At du f.eks. bruker litt lenger tid på å sovne første par dagene fordi du har blitt litt vandt til å allerede være litt sløva. Lenke til kommentar
admin@ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har hatt infeksjon i lungene og vært på sykehus og fått antibiotika intravenøst etc, men høyre lunge spesielt er fortsatt betent, hoven og gir smerter. Jeg prøvde i dag å trene hardt og ta 10mg valium(som ikke er reseptpliktig her i Peru) etterpå for å få musklene til å slappe av og følte dette hjalp mer mot smertene enn noe legene hittil har gitt meg. Hvordan vil det være med abstinenser dersom jeg kjører denne rutinen daglig i 4-5 dager? Vil gjerne kjøre på med dette men ikke dersom det vil bli et slit i etterkant. Å ta valium for å kunne trene hardt mens man har en infeksjon av en eller annen sort høres i utgangspunktet ikke ut som noen spesielt god idé... Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Å ta valium for å kunne trene hardt mens man har en infeksjon av en eller annen sort høres i utgangspunktet ikke ut som noen spesielt god idé... Du misforstår. Jeg har ikke infeksjon lenger men lungene er fortsatt betente/hovne og jeg tar valium etter å trene for å få musklene til å slappe av så mye som mulig, pluss antiinflammatorisk krem på brystkasse og kjeve som også er hoven. Edit: det ser forøvrig også ut til å fungere svært bra da smertene i lungene har gått fra å være ekstremt plagsomme til småirriterende i løpet av nå 2 dager. Endret 15. mars 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Å ta valium for å kunne trene hardt mens man har en infeksjon av en eller annen sort høres i utgangspunktet ikke ut som noen spesielt god idé... Du misforstår. Jeg har ikke infeksjon lenger men lungene er fortsatt betente/hovne og jeg tar valium etter å trene for å få musklene til å slappe av så mye som mulig, pluss antiinflammatorisk krem på brystkasse og kjeve som også er hoven. Edit: det ser forøvrig også ut til å fungere svært bra da smertene i lungene har gått fra å være ekstremt plagsomme til småirriterende i løpet av nå 2 dager. Du bør høre på admin, han har greie på dette. Men han kunne godt forklart litt mer hvorfor han mener det ikke er en god ide. Hilsen Dag Ed: P.S. Kanskje du skal se på bokstaveringen i trådtittelen din. Det skrives 'Abstinenser'. Endret 15. mars 2011 av dag1234 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Du bør høre på admin, han har greie på dette. Men han kunne godt forklart litt mer hvorfor han mener det ikke er en god ide. Hilsen Dag Ed: P.S. Kanskje du skal se på bokstaveringen i trådtittelen din. Det skrives 'Abstinenser'. Han misforstod spørsmålet mitt, jeg tar det ikke FOR å kunne trene. Jess.. la ikke merke til det før nå, var trøtt når jeg skrev dette Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Opioider og benzodiazepiner som valium er det eneste jeg har opplevd å få abstinenser av. Abstinenser etter noen dagers bruk er jeg ikke kjent med, men et par uker eller mer setter en gjerne i faresonen. Vit dog at en raskt tilegner kroppen en potensielt udødelig tilbøyelighet til rusen, abstinenser eller ikke. Ideen om den fred benzoer fremkaller i brukeren er for meg blitt ganske vemmelig. Da jeg åt mine første valium var jeg ikke plaget av verken angst eller stress; dette har jeg kjent mer i ettertid. Ekle greier. Hva med å skaffe noe muskelavslappende i stedet? Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Vel, da var siste dagen kommet og bortimot 100% av smertene er borte etter 4 dager valium avsluttet med massasje, jacuzzi og badstue \o\ Får se de neste dagene hvorvidt jeg får abstinenser :] Lenke til kommentar
Irrasjonell Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jeg bare lurer, men hvis dette er første gangen du bruker diazepam, er det ikke lurere å begynne på den laveste dosen først? Det er vel 5 mg. Det er uten tvil med grunn at man ikke får kjøpe benzodiazepiner uten resept i Norge. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Er ikke første gang nei, prøvde det for 5-6 uker siden mot søvmangel og 5mg ga svært liten effekt og måtte opp i mye høyere. 10-20mg/dagen fungerte svært godt mtp smertene Edit: forøvrig kan du ta ganske mye valium uten problemer da det skapes akutt toleranse. Endret 19. mars 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ligg heller av treninga du, om det virkelig er så viktig for deg å holde deg i form at du propper i deg valium er det nok heller en psykolog du bør prate med Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 ligg heller av treninga du, om det virkelig er så viktig for deg å holde deg i form at du propper i deg valium er det nok heller en psykolog du bør prate med Herregud... jeg har ikke sagt at jeg tar valium for å trene?.. hvor får dere dette fra? o.O Jeg tok først valium mot søvmangel og det hjalp mer på smertene i brystkassa enn noe legene har gitt meg over 5-6 uker. Jeg tok valium så etter en svinhard treningsøkt for å la musklene slappe av maksimalt pga lungene og brystregionen min har vært betent/hoven i uker nå og ikke noe doktorene ga meg hjalp. Nå i dagene etter tar jeg valium(som mer et muskelavslappende stoff enn søvnpromoterende) og antiinflammatorisk for å hjelpe lungene med å slappe av, og det funker bedre en alt legene har gjort så langt. Det har INGENTING med treningslyst å gjøre... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 går vel heller mere på at du ikke egentlig er i form for en hard treningsøkt om du trenger painkillers etter å ha trent Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Nok en gang ble jeg misforstått. Musklene mine slapper av etter en treningsøkt, restitueres, og jeg tok valium for at de skulle slappe enda mer av for så å ta det så rolig som overhodet mulig, og det fungerte særs bra. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 20. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Ser ut til at eneste abstinensen i mitt tilfelle er konstant trøtthet. Edit: som forøvrig kan være valiumen selv iom halveringstiden til både den og aktive metabolitter er ekstrem. Endret 20. mars 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå