Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Militært på YouTube etc.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det ser litt skummelt ut 10 sekunder ut i filmen Onico postet? Skudd blir løsnet rett forran og rett bak den friendly yanken som løper mot venstre av mannen med hjelmkamera. Menmen, skuddveksling er skuddveksling. :ohmy:

Tenkte akkurat det samme. "Nå skyter han sin egen."

Lenke til kommentar

"Han alene" er nå litt oppskrytt, alle klippene \ bildene som utgjør utgangspunktet ligger tilgjengelig for alle som ber om det under media på forsvaret.no, det er bare så enkelt som å klippe det sammen og laste opp på et offentlig sted.

Men for all del Daim, det er mye bra redigering og bra videoer som er blitt lagt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Og like fint at du bare kritiserer og ikke laster opp noe som helst :tease:

For det første er kritikken berettiget. For det andre, hvis en har videoer av norske soldater i krig og laster det opp på nett bryter du enten taushetsplikt eller opphavsrettigheter.

Jeg synes nemlig ikke at en random fanboy skal få creds bare fordi han har lært seg å bruke windows moviemaker...

• Liker 3
Lenke til kommentar

Så lenge det ligger ute på åpent nett uansett, så er det da greit. Blir NRK veldig butthurt så tar de vel kontakt. Men tviler på at de bryr seg.

Måten daim99 reklamerer for Forsvaret og innsatsen dems på er creds-verdig i mine øyne. Har du sett hvor mange views han har? Greit nok, mange videoer er tatt fra andre nettsider, men de hadde aldri i verden hatt like mange seere, fra hele verden, om han ikke hadde lastet de opp på Youtube. Han har også fått mange hilsener og positive kommentarer fra folk i profesjonelle avdelinger for videoene han selv har lagd.

Endret av HelloGoodbye
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...