SuuntoCore Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 3 Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det bare jeg som synes det ser litt skummelt ut 10 sekunder ut i filmen Onico postet? Skudd blir løsnet rett forran og rett bak den friendly yanken som løper mot venstre av mannen med hjelmkamera. Menmen, skuddveksling er skuddveksling. Tenkte akkurat det samme. "Nå skyter han sin egen." Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Poster en video jeg lagde for et par dager siden.. http://www.youtube.com/watch?v=g7yjhvFKYdM Setter veldig pris på tilbakemeldinger og kritikk Jeg har ladri før møtt/sett en person med så sterke nasjonale følelser som deg! Elsker alle filmene dine, og synest det er utrolig bra PR du alene klarer å gi forsvaret. 3 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg digger filmene dine daim Forøvrig bor jeg i USA, og fra et engelsk perspektiv ville jeg byttet ut "soldiers" med "troops" i den ene frasen. Høres liksom bedre ut. Ellers ingenting å pirke på Fantastisk film. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hva med en homage til Gunnar Sønsteby? Om jeg noen gang får sjansen blir å hilse på mannen og takke for at vi lever i et fritt land Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 3 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 "Han alene" er nå litt oppskrytt, alle klippene \ bildene som utgjør utgangspunktet ligger tilgjengelig for alle som ber om det under media på forsvaret.no, det er bare så enkelt som å klippe det sammen og laste opp på et offentlig sted. Men for all del Daim, det er mye bra redigering og bra videoer som er blitt lagt ut. 1 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7uR0Eid9rWU&feature=player_embedded Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mu_AhJq1nAw Jeg syntes dette var ganske fett jeg :-) 1 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Fint at du bare tar klipp fra NRK og sladder logoen med et norsk flagg. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Og like fint at du bare kritiserer og ikke laster opp noe som helst 3 Lenke til kommentar
c0rtex Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Poster en video jeg lagde for et par dager siden.. http://www.youtube.com/watch?v=g7yjhvFKYdM Setter veldig pris på tilbakemeldinger og kritikk Jeg satt med frysninger oppover ryggen og oppreiste hår på armene under hele filmen. Veldig kul! 2 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Og like fint at du bare kritiserer og ikke laster opp noe som helst For det første er kritikken berettiget. For det andre, hvis en har videoer av norske soldater i krig og laster det opp på nett bryter du enten taushetsplikt eller opphavsrettigheter. Jeg synes nemlig ikke at en random fanboy skal få creds bare fordi han har lært seg å bruke windows moviemaker... 3 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 4 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Haters gonna hate. Stå på, Daim. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Haters gonna hate. Stå på, Daim. What he said, la ikke en flisespikkende fjert stå i veien for nasjonalfølelser... Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Så lenge det ligger ute på åpent nett uansett, så er det da greit. Blir NRK veldig butthurt så tar de vel kontakt. Men tviler på at de bryr seg. Måten daim99 reklamerer for Forsvaret og innsatsen dems på er creds-verdig i mine øyne. Har du sett hvor mange views han har? Greit nok, mange videoer er tatt fra andre nettsider, men de hadde aldri i verden hatt like mange seere, fra hele verden, om han ikke hadde lastet de opp på Youtube. Han har også fått mange hilsener og positive kommentarer fra folk i profesjonelle avdelinger for videoene han selv har lagd. Endret 23. august 2011 av HelloGoodbye 1 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå