drz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Heihei, madammen er på utkikk etter ny PC etter at hun klarte å få min udødelige gamle ACER til å knele. Det hun skal bruke den til er: - film - nettsurfing - Word o.l. Hva er de aktuelle (og gode alternativene)? Eller må man litt opp i pris? Takker for alle svar (og beklager hvis dette emnet har vært oppe før, skriver dette under litt tidspress og rakk bare å skumme over forsiden) Lenke til kommentar
drz Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Ingen her inne som har peiling at all? kanskje ikke like spennende som en gamingpc til 30k, men vil være veldig takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 regner nesten med at det er bærbar du sikter til. denne har jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617819#reviews er "studie" pcen min, brukder den til word, surfing osv. hvis du installerer linux så blir pcen mye raskere. open office fungerer kjempefint, sammen med VLC til video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå