Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg 20.03.11 kl 20:00


Tosha0007

  

51 stemmer

  1. 1. Kven går seirande ut?

    • Brann
      19
    • uavgjort
      6
    • Rosenborg
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du vil seia Aalesund - Haugesund er eit storoppgjer fordi begge klubbane gjorde det bra i fjor? Fordi Brann har hatt eit par mindre gode sesongar, og i mine auge er svekka, snakkar eg dei ikkje ned då dei er ein av Noregs tre-fire største klubbar. Uansett om Brann, Vålerenga eller Rosenborg hadde kjempa om å unngå nedrykk vil det pr. dags dato alltid vere storoppgjer i dei innbyrdes oppgjera. Når Brann i tillegg er frå Noreg sin nest størst by blir det tullete å ikkje snakke om dei som eit storlag når dei har prestert som dei har gjort dei dei siste 5-6 åra.

Lenke til kommentar

Prisene på stadion er latterlig høye, og det har nok mye å si. Merket det spesielt godt når jeg gikk på skolen, hadde rett og slett ikke råd til å gå på hver hjemmekamp. Hadde ikke bestilt billetter enda da tilbudet komt, selv om jeg var tenkt til, så skal bli fint med gratis stadion plass :)

 

Satser på at tilskuertalene øker utover sesongen. I fjor hadde folk forventninger, nå har ikke (de fleste) bergensere store forhåpninger og kan reise på stadion uten å være knust om vi skulle tape mot Molde. Kall meg rar, men syns faktisk det er gøyere rent spenningsmessig å kjempe om plassen istede for å være middelhavsfarere, naturligvis ikke like gøy om det skulle gå veldig dårlig og vi rykker ned. Husker enda kvalikk kampen mot Sandefjord i 2002, en av de beste kampene jeg har vært på!

Lenke til kommentar

Må vel ha denne i mine innlegg.

 

RBK.no:

Daniel Örlund

Mikael Lustig - Jim Larsen - Mattias Bjärsmyr - Mikael Dorsin

Morten Moldskred - Markus Henriksen - Per Ciljan Skjelbred - Gjermund Åsen

Mushaga Bakenga - Rade Prica

 

Benken: Erik Mellevold Bråthen, Simen Wangberg, Jon Inge Høiland, Trond Olsen, Boti Goa, Alejandro Lago og Fredrik Winsnes.

Lenke til kommentar

Freddy tror på Brann :D og Freddy er ganske smart...I tillegg så vil jeg tro at spesiellt 2/3 spillere har kniven på strupen og de må prestere. Skarsfjord har vel sagt at han åpner for å bytte keeper under sesongen, og da er det vel bare å forvente at Mjelde og El Fakiri er høyst usikre i laget.

 

Overrasket over Mattias bak der.

 

Hvorfor spiller ikke Lago?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...