Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg 20.03.11 kl 20:00

Tosha0007

51 stemmer

1. 1. Kven går seirande ut?

• Brann
      19
    • uavgjort
      6
    • Rosenborg
      26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så lenge Brann har den stallen de har. De har jo en stall som ingen vil tipper på topp 10 engang. Det er kun historien som er stor mellom disse lagene. Men du må ta år for år, og i år er ikke Brann noe storlag og ei blir kampen en storkamp.

Lenke til kommentar

Så du vil seia Aalesund - Haugesund er eit storoppgjer fordi begge klubbane gjorde det bra i fjor? Fordi Brann har hatt eit par mindre gode sesongar, og i mine auge er svekka, snakkar eg dei ikkje ned då dei er ein av Noregs tre-fire største klubbar. Uansett om Brann, Vålerenga eller Rosenborg hadde kjempa om å unngå nedrykk vil det pr. dags dato alltid vere storoppgjer i dei innbyrdes oppgjera. Når Brann i tillegg er frå Noreg sin nest størst by blir det tullete å ikkje snakke om dei som eit storlag når dei har prestert som dei har gjort dei dei siste 5-6 åra.

Lenke til kommentar

Prisene på stadion er latterlig høye, og det har nok mye å si. Merket det spesielt godt når jeg gikk på skolen, hadde rett og slett ikke råd til å gå på hver hjemmekamp. Hadde ikke bestilt billetter enda da tilbudet komt, selv om jeg var tenkt til, så skal bli fint med gratis stadion plass :)

Satser på at tilskuertalene øker utover sesongen. I fjor hadde folk forventninger, nå har ikke (de fleste) bergensere store forhåpninger og kan reise på stadion uten å være knust om vi skulle tape mot Molde. Kall meg rar, men syns faktisk det er gøyere rent spenningsmessig å kjempe om plassen istede for å være middelhavsfarere, naturligvis ikke like gøy om det skulle gå veldig dårlig og vi rykker ned. Husker enda kvalikk kampen mot Sandefjord i 2002, en av de beste kampene jeg har vært på!

Lenke til kommentar

Må vel ha denne i mine innlegg.

RBK.no:

Daniel Örlund

Mikael Lustig - Jim Larsen - Mattias Bjärsmyr - Mikael Dorsin

Morten Moldskred - Markus Henriksen - Per Ciljan Skjelbred - Gjermund Åsen

Mushaga Bakenga - Rade Prica

Benken: Erik Mellevold Bråthen, Simen Wangberg, Jon Inge Høiland, Trond Olsen, Boti Goa, Alejandro Lago og Fredrik Winsnes.

Lenke til kommentar

Freddy tror på Brann :D og Freddy er ganske smart...I tillegg så vil jeg tro at spesiellt 2/3 spillere har kniven på strupen og de må prestere. Skarsfjord har vel sagt at han åpner for å bytte keeper under sesongen, og da er det vel bare å forvente at Mjelde og El Fakiri er høyst usikre i laget.

Overrasket over Mattias bak der.

Hvorfor spiller ikke Lago?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...