Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg 20.03.11 kl 20:00


Tosha0007

  

51 stemmer

  1. 1. Kven går seirande ut?

    • Brann
      19
    • uavgjort
      6
    • Rosenborg
      26


Anbefalte innlegg

Fakiri har spilt seg ut av laget for lengst etter min mening. Å forsatt er eg nervøs når Opdal er i nærheten av ballen. Men nå er det ikje eg som bestemmer laguttaket, så der veit nok Skarsfjord best.

 

jojo, det er ett poeng. Men synes det blir litt mer rettferdig at ny sesong=blanke ark. Selv om han i fjor fikk spille alt for mye, men det kan jo utvikle seg i takt med prestasjonene. Men det er jo og ett poeng at endre man for mye, så kan det plutselig gå verre...

 

Eg ser kva du mener, men for Min del så må nok Opdal og Fakiri vise seg mer fram før eg bli noe posetivt til dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opdal hadde jo hender av gelé i går. Mannen har trent alt for mye vekter og passer bedre til tunge løft enn raske redninger. Jeg mener han gjør en dårlig jobb på målet til RBK. Han har en redning som er "god", men det er en ball som også treffer 30 cm over hodet på ham.

 

Fakiri klarte seg greit i går - håper han har en bedre sesong enn i fjor.

Lenke til kommentar

Det var til tider litt dårlig kommunikasjon bakover, men det eg var mest imponert over var innsatsen framover. Heile laget var aktive og gode i duellspelet, heile tida med eit trykk på RBK, midtbanen gjorde ein kjempejobb og var med framover. Rein innsatsvilje og kapasitet var avgjerande. No er riktignok dette berre første kampen, og laget tapte mot Sotra i generalprøven, me får sjå om det held formen ved like framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...