Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Rosenborg 20.03.11 kl 20:00


Tosha0007

  

51 stemmer

  1. 1. Kven går seirande ut?

    • Brann
      19
    • uavgjort
      6
    • Rosenborg
      26


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk resultat for alle Brann og Enga-supportere i dette landet. :cool:

 

Enga-skalpen blir god å ta den også :cool:

Haha, nå er du litt kjepphøy her :p

 

Jeg er bergenser, det går for det samme :D

 

20kr på at banemannskapet sveiser om tverra på målene for å tilpasse skuddfoten til Ojo.

 

Ryktet vil ha det til at sveisemannskap alt er i gang.

Lenke til kommentar

Fy faen. Eggen - 30 kamper og 0 tap!

Jönson 1 kamp og 1 tap.

LITT AV ET TRENER BYTTE, Gratulerer med dagen Hoftun. Skulle ønske du ga deg med RBK når du la opp. Takk takk takk takk

 

Lol, se hvem som har gått ut og hvem vi har fått inn. Er faen ikke bare trener det står på, svakeste forsvaret ever. Annan plukket kjempemasse og når det endelig kom gjennom så hadde man solide midtstoppere som fikset. Nå er det ingen på midtbanen til å ta de løpene og midtstopperne holder ikke noe høy kvalitet akkurat.

Lenke til kommentar

Virkelig på tide at Brann ble kvitt drittklepp. Mer overhypet spiller skal man lete lenge etter. Ganske greit å ha 11 spillere på banen igjen.

 

Har egentlig ikke vært så overrasket over en fotballkamp siden Norge scorte 1-0 målet mot Spania for et par år siden. Håper Ojo klarer å holde nivået, for det var virkelig gøyt å se på!

Lenke til kommentar

Virkelig på tide at Brann ble kvitt drittklepp. Mer overhypet spiller skal man lete lenge etter. Ganske greit å ha 11 spillere på banen igjen.

 

Har egentlig ikke vært så overrasket over en fotballkamp siden Norge scorte 1-0 målet mot Spania for et par år siden. Håper Ojo klarer å holde nivået, for det var virkelig gøyt å se på!

 

Ja, Huseklepp var årsaken til at Brann spilte dårlig i fjor. Historieløs?

 

Med Huseklepp og annen keeper enn Opdal, ville jeg snakket om medaljer etter denne kampen...

Lenke til kommentar

Fy faen i helvete så fantastisk det var å være på stadion i dag! Tror eg ødelagde foten min enda mer. Brann kamp på krykker med strekte leddbånd er ikke lurt, men så jævli verdt det!! Mange år siden jeg har merket så bra stemning på stadion, tror du må tilbake til 2007 eller evnt kampen mot Odd i fjor. Nysingneringene Torp og Ojo spiller til banens beste spillere og det varmer en brann gutt mer enn noe annet. OGSÅ MOT RBK! Har ikke ord! Er så glad!

Lenke til kommentar

Fakiri har spilt seg ut av laget for lengst etter min mening. Å forsatt er eg nervøs når Opdal er i nærheten av ballen. Men nå er det ikje eg som bestemmer laguttaket, så der veit nok Skarsfjord best.

 

jojo, det er ett poeng. Men synes det blir litt mer rettferdig at ny sesong=blanke ark. Selv om han i fjor fikk spille alt for mye, men det kan jo utvikle seg i takt med prestasjonene. Men det er jo og ett poeng at endre man for mye, så kan det plutselig gå verre...

Lenke til kommentar

Fy faen. Eggen - 30 kamper og 0 tap!

Jönson 1 kamp og 1 tap.

LITT AV ET TRENER BYTTE, Gratulerer med dagen Hoftun. Skulle ønske du ga deg med RBK når du la opp. Takk takk takk takk

 

Lol, se hvem som har gått ut og hvem vi har fått inn. Er faen ikke bare trener det står på, svakeste forsvaret ever. Annan plukket kjempemasse og når det endelig kom gjennom så hadde man solide midtstoppere som fikset. Nå er det ingen på midtbanen til å ta de løpene og midtstopperne holder ikke noe høy kvalitet akkurat.

 

Vel, jo. Jönson er med på å bidra med spillere og kommer med forslag. Hvem tror du hentet Høiland, Larsen og Holm? Selv om forsvaret et svakt er det Jönson sin jobb å rydde opp i det og lage noe godt. Han er vel ikke trener for å sitte og se på treninger?

 

Se på Mourhino og SAF. De to er et glitrende eksempel på hva en trener kan gjøre for klubber. Greit nok at de er best i verden, men allikevel, Mourinho kunne sikkert klart seg til CL med kongsvinger.

 

Annan var tippeligaens beste, ergo, RBK burde VIST at han ikke kom til å livnære seg her. Vi har hatt nærmest to år på å forberede oss på et salg. Hva gjør vi når dagen han blir solgt? Jo, faktisk overraska over at han blir bort og ingen erstatter klar.

 

Jeg kan si at vi vinner ikke tippeligaen med det laget vi har nå. Selv om papiret tilsier at vi burde slått Brann, opererer virkeligheten med det motsatte. Og pdd, Brann er mer gullfavoritt enn det vi er. Jeg driter i om det er første kamp og bla bla, men vi skal være like godt forberedt nå, som i August.

Lenke til kommentar

Jim Larsen er det da mange som har vært sikker på at blir en suksess, og inkludert supporterne fra eksklubben? Dette var da bare en kamp hvor Kim Ojo viste potensialet som gjør at Atletico ville kjøpe han? Man så i går hvorfor Nybergsunds trener sa at Ojo på sitt bedre er TL's beste spiller.

 

Holm spilte vel ikke i går,ser ikke hvorfor man er så negativ til han. Potensialet er jo udiskutabelt. Og Høiland har spilt mange landskamper på høyreback, så hvis jönsson skal bruke han som stopper, så kan det gå gale...

 

ellers må jeg si at man kunne se litt United av Brann i går. Pasningssikkerhet og smarte valg med ballen. Måtte det fortsette.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...