Mr_Tiger Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig... Nå er det forskjell på CoD og paintball da, CoD går ut på å drepe folk, mens paintball går ut på å skyte folk med maling så de får blåmerker (Du kan også ordne mindre trykk på geværet sånn at det er mindre sjans for blåmerker) Så jeg ser virkelig ikke hvorfor paintball skulle være noe han ikke får lov til bare fordi skytespill er nei nei. viste ikke at man drepte folk i COD!! Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hvis det er CoD BO du er ute etter tror jeg du klarer deg fint uten, som noen over nevnte. Når jeg ser litt tilbake på de siste 4-5 årene skulle jeg tenkt meg å vært litt mer sosial enn jeg ofte var, men også, har jeg møtt så utrolig mange kjekke folk på nett, noe jeg er veldig glad for! Funker ikke den gode gamle 'Men alle de andre har det?'. Da kan du kanskje forklare at du vet forskjell på irl og dataspill, og være hjelpsom hjemme/gjøre det bra på skolen(Det setter vell de fleste mødre god pris på(?)) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! Må være det første fornuftige jeg har sett du har skrevet på dette forumet noene gang Gratulerer! Skulle ønske jeg kunne si det samme om deg, men beklageligvis bidrar alle postene dine like lite til det aktuelle tema som denne posten. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! Må være det første fornuftige jeg har sett du har skrevet på dette forumet noene gang Gratulerer! Skulle ønske jeg kunne si det samme om deg, men beklageligvis bidrar alle postene dine like lite til det aktuelle tema som denne posten. Haha! Men den "alle andre har det jo!" Funker jo ganske bra Og Bob! Du er tidenes råeste troll Endret 15. mars 2011 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! ^Hør på han! BF er 100 ganger kulere og bedre... BF er uansett ikke 18 som CoD så kansje du får lov til å spille det:) Men for din egen (og alles) skyld; kjøper du BF, kjøp det til PC. BF3 kommer snart:D Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før.. Så jævlig sant 1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før.. AMEN! Så jævlig dumt at det er en milliard ganger vanskeligere da. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! Enig der. Spilte i klan tidligere i år hvor eldstemann i klanen var 56 år. (voksenklan btw) Endret 15. mars 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kan si deg at CoD perioden aldri kommer til å over helt, siden det kommer nytt CoD spill hvert eneste år. To år siden: MW2. Kanskje det beste CoD spillet. Ifjor Black Ops. I år, trolig MW3, men ikke offisielt hvilket. Men greit å spille litt nå og da, men ikke for mye. Du kommer til å innse hvor mye tid du har sløst bort litt senere Og Battlefield er kjedelig. Er bare å ta et helikopter, i CoD trenger man litt mer enn flaks skjønner du; Skillz. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nja ville ikke sagt at BF var kjedelig. Har spile hver av BF spillene enn jeg har spilt noen COD spillene. Egentlig er det langt mer mankan gjøre. Det eneste som ofte har noe og si på hvor morro det er og spille, er hvilken server og hva slags maps du spiller egentlig. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Kan si deg at CoD perioden aldri kommer til å over helt, siden det kommer nytt CoD spill hvert eneste år. To år siden: MW2. Kanskje det beste CoD spillet. Ifjor Black Ops. I år, trolig MW3, men ikke offisielt hvilket. Men greit å spille litt nå og da, men ikke for mye. Du kommer til å innse hvor mye tid du har sløst bort litt senere Og Battlefield er kjedelig. Er bare å ta et helikopter, i CoD trenger man litt mer enn flaks skjønner du; Skillz. Troll? CoD er camping i hjørnet eller spray and pray. Og Mw2 og black ops er de værste cod spillene noensinne. 4ern var god, og de tidligere var også ganske gode. Holder meg til BC2 og battlefield 2 til BF3 kommer. Kanskje det blir kjøp av MW3 om de greier å vise litt innovasjon 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er heller ikke mye taktikk i Cod siden alle veiene er bare rett frem så det er alltid førstemann til og skyte og treffe når det er front on front. Mens i BF er alle maps helt åpne så man kan fint planlegge angrep i forveien. (Er vel mest derfor vi litt eldre foretrekker BF) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det er heller ikke mye taktikk i Cod siden alle veiene er bare rett frem så det er alltid førstemann til og skyte og treffe når det er front on front. Mens i BF er alle maps helt åpne så man kan fint planlegge angrep i forveien. (Er vel mest derfor vi litt eldre foretrekker BF) Blir fort kjedelig å spille samma mode hele tiden... Alle har sine meninger. Men synes ikke BO er det beste COD spillet, men liker game modene dens. Er ikke bare TDM og Domination Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 CoD har mange bra modes og det er jo knallis meeeen siden det var jeg som tok opp CoD vs BF så tenker jeg at jeg kan avslutte det og, er jo tross alt ikke det tråden handler om Dessuten er jo spillene markedsførst mot ulike personer så det er ikke egentlig 1 spill som er objektivt bedre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig... Nå er det forskjell på CoD og paintball da, CoD går ut på å drepe folk, mens paintball går ut på å skyte folk med maling så de får blåmerker Ehm... CoD går ut på å skyte pikslar på ein skjerm, utan å skade nokon som helst. Paintball går ut på å skyte ekte folk med paintballs, som gir dei blåmerker. Det er vel "farlegare" med paintball? Med mindre du er ein gal amerikanar som ser på FOX news og meinar at GTA og CS er grunnen til all død og lidelse i verda. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nå synes jeg begge spillene er morsomme, men om ikke det er noen kjøretøy i BF synes jeg ikke det er så kult, men CoD klarer seg uten Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Med paintball så får du vel og merke god trening, frisk luft (mulignes), mer gøy, og er langt bedre til å gjøre deg til en bedre lagspiller. Du vil også lære at du ikke er "superhelt" og udødelig som man til tider kan føle seg i COD. Jeg skjønner veldig godt om en får lov til å spille paintball men ikke COD... Om du ser videoer/bilder av unge tennåringer som er helt avhengig og sitter klistret til skjermen i timesvis så kan man kanskje skjønne at foreldre blir noe skeptisk. Ettersom fedme faktisk er en rimelig stygg lidelse (både fysisk og psykisk sett), så vil jeg vel si at paintball er langt tryggere. Endret 27. mars 2011 av Andrull Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig... Nå er det forskjell på CoD og paintball da, CoD går ut på å drepe folk, mens paintball går ut på å skyte folk med maling så de får blåmerker Ehm... CoD går ut på å skyte pikslar på ein skjerm, utan å skade nokon som helst. Paintball går ut på å skyte ekte folk med paintballs, som gir dei blåmerker. Det er vel "farlegare" med paintball? Med mindre du er ein gal amerikanar som ser på FOX news og meinar at GTA og CS er grunnen til all død og lidelse i verda. Ja, det er farlig gitt .... Lenke til kommentar
seblar Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før.. Hadde det bare vært så enkelt å dra damer, så skulle jeg ha tatt alle cod spillene mine, gått ut i hagen og sette meg å drite på dem, mens jeg filmet det! 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ehm... CoD går ut på å skyte pikslar på ein skjerm, utan å skade nokon som helst. Paintball går ut på å skyte ekte folk med paintballs, som gir dei blåmerker. Det er vel "farlegare" med paintball? Med mindre du er ein gal amerikanar som ser på FOX news og meinar at GTA og CS er grunnen til all død og lidelse i verda. Ja, det er farlig gitt .... Nei, det er ikkje det. Men det er farlegare enn å trykke på eit tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå