Roflmaos Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg går i 8'ende klasse, og alle snakker om Call of Duty hele tiden. og jeg vet nesten ingenting om det fordi mamma ikke lar meg spille det....hvordan kan jeg overtale mamma, sånn at jeg kan spille det?? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tro meg, du klarer deg like fint uten. Få deg en hobby isteden for pc. Dataspill er bare bortkastet tid, og dette kommer fra en som har brukt alt for mye tid på spill som CoD bl.a. 6 Lenke til kommentar
Roflmaos Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Tro meg, du klarer deg like fint uten. Få deg en hobby isteden for pc. Dataspill er bare bortkastet tid, og dette kommer fra en som har brukt alt for mye tid på spill som CoD bl.a. [/qu ja, jeg spille gitar da håper denne "COD-perioden" går over snart..... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før.. 4 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) ja, jeg spille gitar da håper denne "COD-perioden" går over snart..... Kommer et nytt Call of Duty hvert år. Endret 14. mars 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 -Vask og rydd, lag mat, gå ut med søpla -Evt. få moren din hektet på CoD 4 Lenke til kommentar
Roflmaos Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før.. Hahaha, den var bra (Y) tusen takk for rådene ; ) Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Har spillt bort noen år nå, uten at jeg angrer. Men vet at jeg skulle brukt tiden bedre... Finn deg noe bedre enn COD (spilling på fritiden) Paintball feks Da får du skyting og mosjon + at det er artigere enn spilling 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig... 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Blir helt overgitt over foreldre som ikke lar ungene spille skytespill i en alder av 14 år, men har heller ikke peiling på hva du skal gjøre. Prøv en side som klaraklok eller noe? Kan hende rådgivere kan kunne si deg noe Endret 15. mars 2011 av Narsissisten 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig... Nå er det forskjell på CoD og paintball da, CoD går ut på å drepe folk, mens paintball går ut på å skyte folk med maling så de får blåmerker (Du kan også ordne mindre trykk på geværet sånn at det er mindre sjans for blåmerker) Så jeg ser virkelig ikke hvorfor paintball skulle være noe han ikke får lov til bare fordi skytespill er nei nei. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 SNakker her om foreldrelogikk, dette er så tydelig overbeskyttelse. 1 Lenke til kommentar
Liteg0 Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Hjelper det kanskje om du sir at du skjønner forskjellen på spill og virkelighet, virkeligheten har konsekvenser å hun trenger ikke å bekymre seg over at du blir påvirket? Kanskje? Vet ikke jeg. Da jeg vokste opp var det ikke så mye fokus i media om spille påvirkning. I dag derimot, bare bråk om det. Foreldre liker vel ikke å høre om en forstyrret fyr som har klikka å drept en masse folk, han har kanskje spillt COD, selv om det kan være helt irrelevant liker media å nevne at de spiller skyte spill. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Spør hvorfor du ikke får spille det? Ellers kan du vel si at kids som skiller seg ut er kids som blir mobbet så derfor må du også ta 3p1c jumpsh0tz med de andre kidzene. Endret 15. mars 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 ja, jeg spille gitar da håper denne "COD-perioden" går over snart..... Øv mer på gitar! Det er utrolig mye gøyere å bli sett på som han som tar aweosme gitar-soler på scenen enn han som sitter hjemme og spiller. 5 Lenke til kommentar
mathos Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 CoD? Er ikke cs det store lenger? 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! 5 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! Må være det første fornuftige jeg har sett du har skrevet på dette forumet noene gang Gratulerer! 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 Er Battlefield alle tøffingene spiller! Hysj! Må ikke snakke høyt om slikt til mindreårige. Da kommer de løpende om det slipper ut at BF er det egentlige voksenspillet. ;P 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå