Gå til innhold

Hvordan overtale mamma....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tro meg, du klarer deg like fint uten.

Få deg en hobby isteden for pc. Dataspill er bare bortkastet tid, og dette kommer fra en som har brukt alt for mye tid på spill som CoD bl.a.

[/qu

ja, jeg spille gitar da :p håper denne "COD-perioden" går over snart.....

Lenke til kommentar

Finn på noe å gjøre ja, data og spill er bare bortkastet tid. Snakker av erfaring her. Mye kulere å skryte av hvilke jenter du klinte med enn hvor mange headshots du fikk kvelden før..

Hahaha, den var bra (Y) tusen takk for rådene ; )

Lenke til kommentar

Blir helt overgitt over foreldre som ikke lar ungene spille skytespill i en alder av 14 år, men har heller ikke peiling på hva du skal gjøre. Prøv en side som klaraklok eller noe? Kan hende rådgivere kan kunne si deg noe

Endret av Narsissisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han får ikke lov å spille CoD men paintball er greit? Ja særlig...

Nå er det forskjell på CoD og paintball da,

CoD går ut på å drepe folk,

mens paintball går ut på å skyte folk med maling så de får blåmerker

(Du kan også ordne mindre trykk på geværet sånn at det er mindre sjans for blåmerker)

Så jeg ser virkelig ikke hvorfor paintball skulle være noe han ikke får lov til bare fordi skytespill er nei nei.

Lenke til kommentar

Hjelper det kanskje om du sir at du skjønner forskjellen på spill og virkelighet, virkeligheten har konsekvenser å hun trenger ikke å bekymre seg over at du blir påvirket? Kanskje? Vet ikke jeg. Da jeg vokste opp var det ikke så mye fokus i media om spille påvirkning. I dag derimot, bare bråk om det. Foreldre liker vel ikke å høre om en forstyrret fyr som har klikka å drept en masse folk, han har kanskje spillt COD, selv om det kan være helt irrelevant liker media å nevne at de spiller skyte spill.

Lenke til kommentar

ja, jeg spille gitar da :p håper denne "COD-perioden" går over snart.....

Øv mer på gitar! Det er utrolig mye gøyere å bli sett på som han som tar aweosme gitar-soler på scenen enn han som sitter hjemme og spiller.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Haha, og folk sier at Cod er et eksempel på "voksne spill" :)

Wut, alle vet jo at CoD er 12åringspill nummer 1 :p Er Battlefield alle tøffingene spiller!

Hysj!

Må ikke snakke høyt om slikt til mindreårige. Da kommer de løpende om det slipper ut at BF er det egentlige voksenspillet. ;P

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...