Gå til innhold

batch nr...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batch nr. står på selve cpu, batchnummeret er en del av en lengere kode, jo lavere jo bedre.

På min cpu står det :

AXDA2500KV4D 988695280045 < batchnr.

Ok,takk for svaret,lærte jeg noe nytt der og.. mitt nr er i dette tilfellet 1421 xp 2400 helt greit d eller :roll:

Lenke til kommentar
Batch nr. står på selve cpu, batchnummeret er en del av en lengere kode, jo lavere jo bedre.

På min cpu står det :

Ok,takk for svaret,lærte jeg noe nytt der og.. mitt nr er i dette tilfellet 1421 xp 2400 helt greit d eller :roll:

1421 lover heller dårlig desverre.. den klokker mest sannsynlig ganske dårlig.

Lenke til kommentar

På min cpu står det :

Med tanke på lavere batchnr, er d helt bingo hva man får når vi bestiller på nett? Kan man spørre forhandlerne om et lavt nummer? :oops:

Lenke til kommentar

På min cpu står det :

Med tanke på lavere batchnr, er d helt bingo hva man får når vi bestiller på nett? Kan man spørre forhandlerne om et lavt nummer? :oops:

Det er vedlig få norske webshopper som gidder dette. Eneste måten må være å spørre om å få se på noen i en butikk. Du kan jo sende noen mail til div. webshopper for å få stepping og batchnummer på de som de måtte ha inne.. det er verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

jeg sendte mail til rundt 20 webshopper, kun et par var villige til å gjøre dette men de hadde ikke inne cpu'n, og nå i ettertid har jeg prøvd å kontakte dem uten å få svar, husker desverre ikke hvilke webshopper det var, ellers er den vanlige tilbake meldingen, "vi har desverre ikke mulighet til å sjekk steppingkoden på våre cpu'er"

Lenke til kommentar
jeg sendte mail til rundt 20 webshopper, kun et par var villige til å gjøre dette men de hadde ikke inne cpu'n, og nå i ettertid har jeg prøvd å kontakte dem uten å få svar, husker desverre ikke hvilke webshopper det var, ellers er den vanlige tilbake meldingen, "vi har desverre ikke mulighet til å sjekk steppingkoden på våre cpu'er"

Hadde du vært grei å si meg hvilke norske webshopper som var villige?Vil gjerne ha en xp2500+ med god batch nr :wink:

Edit:Sa ikke at det stod at du ikke husker hvilke webshopper :oops:

Lenke til kommentar

Hadde du vært grei å si meg hvilke norske webshopper som var villige?Vil gjerne ha en xp2500+ med god batch nr :wink:

Hvem vil vel ikke det? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...