KroenenKarl Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Heisann! Jeg trenger en bærbar gaming i pc. Pcen må hvertfall kunne dra wow og eventuelt CoD på god grafikk og samtidig kunne filme (dersom dette faktisk er mulig uten vill lag) Tenkte på pris mellom 5000-7000. Trenger hjelp ettersom jeg ikke helt vet hva slags spesifikasjoner som trengs. Skulle helst at stasjonær men ettersom jeg ikke har noen bærbar pc jeg kan ha på skolen ødelegger det alt så må nesten finne meg i å ha en god bærbar pc som drar wow bra og som takler at jeg "filmer pcen innenfra" vis dere skjønner:P at jeg kan filme gamet mitt osv på forhånd, takk:) Lenke til kommentar
jmosbakk Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Sett denne da? ASUS N53SV Finner ikke noe benchmark av skjermkortet, men regner med noen her inne har et visst clue på hva det yter? Tror dette er en av de laptopene som gir mest power i den prisklassen akkurat nå. Ikke langt over ditt budsjett så om du dropper lørdagsgodt en mnd eller noe så er det jo bænkers. Hvordan den vil yte i de respektive spill skal jeg ikke svare deg på..... Lenke til kommentar
Dudeadgy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Kjøpte en ASUS N53DA på komplett for 5000, var på tilbud. Den koster 6000 og tar CSS lett og mw2. Den hakker litt på black ops men det går ann å spille. 15,6 tommer er kanskje litt stor... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=629047 Endret 24. juni 2011 av Dudeadgy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå