Gå til innhold

Problem med TerraTec Grabby

Anbefalte innlegg

Hei igjen! Først og fremst vil jeg beklage hvis denne tråden ikke passer til denne kategorien, men jeg var usikker på hvor den ville passe, og jeg har fått inntrykk av at det er noen her som har peiling på Grabby.

Så problemet mitt er at når jeg skal prøve å installere programvaren ved bruk av disk, så blir den tydeligvis ikke installert. Jeg får opp valgmuligheter om å kjøre autorun.exe for å installere. Deretter må jeg velge hvilket TerraTec-produkt jeg har, og så må jeg trykke på en tom rute for å kjøre driver installer og deretter tilsynelatende installerer den programmet, men den gjør altså ikke det.

Jeg og en kamerat kjøpte dette produktet samtidig, men har fått det til å fungere på sin PC. Allerede etter første valgmuligheten (autorun.exe) så får han helt andre muligheter, og det er dette som gjør meg litt bekymret. Hva er galt med min PC?

Jeg har en Acer med Windows Vista og Service Pack 2 (I følge kameraten min så var det en nødvendighet å ha Service Pack 1).

Jeg håper virkelig at det er noen av dere som har peiling på dette produktet og kjenner til eller eventuelt kan hjelpe meg med installeringen. Jeg setter pris på all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra du fikk det til. Det installerte fint på Win7 for meg, men programmet er ikke kompatibelt med Win7 "colorscheme(?)" og desktopteams(?), (tror det var det som feilmeldes, så programmet er ikke fullstendig oppdatert/kompatibelt med Vista/win7.

TIPS; Når du har installert, ikke registrer programmet hos MAGIX, de ønsker bare å selge deg annen programvare, og har ellers ingenting å bidra med, ikke engang en oppdatert versjon av programmet.

Gå til TerraTec sin hjemmeside, der vil du få en litt mer avansert/nyere versjon av programmet. Dette er ikke opplyst noe sted som jeg kunne finne, noe det burde ha vært.

TerraTec Grabby Driver and Support; Grabby - Magix Movies on DVD Version: 8.0.3.2

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei!Jeg har problemer med TerraTec Grabbyen min jeg får ikke installert den på pcen min jeg har en windows vista, jeg har prøvd å laste ned programvaren fra nettsiden til terratec men det fungerer ikke. Vi har instalert den på en annen pc og da gikk det. Er det slik at jeg må få meg service pack 1 for å kunne instalere programvaren?? Håper noen kan hjelp meg !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...