DementedAlbino Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Trenger ett bra program til å ordne opp i mp3 samlingen min samt å rename filene ut i fra tag info. Har brukt musicmatch tidligere men etter at versjon 8 kom så vil jeg ungå å betale for denne funksjonen og er derfor ute etter ett bra gratis alternativ til samme nytte. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Uten tvil: Tag & Rename. Elsker det programmet, veldig effektivt og enkelt å bruke http://www.softpointer.com/tr.htm Edit: ugh! de har ikke gratis betaversjoner lenger Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det programet er topp!! Tror du kan skaffe det på --sensur-- eller --sensur-- Men da må laste ned et program som heter emule. Har fått mange filmer, spill og software med emulen min Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg bruker stort sett foobar2000s "Masstagger" og den ordner oftest det jeg trenger av tagging. Ellers bruker jeg: Tagger som er en frontend til Case's Tag. Har også hørt mye bra om "Tag & Rename", men det koster penger og jeg trenger ikke mer når jeg har foobar2000 og Tagger Om ikke lenge er WinXP og foobar2000 med plugins alt jeg trenger på maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå