Stigma Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hei, Jeg prøver å rette noen bluescreen errors som oppstår noen ganger i oppstarten på en XP maskin. Jeg har minidumps fra disse crashene, men vet ikke helt hva prosedyren er for å analysere dette. Kan noen: 1) Enten analysere dem for meg og peke meg i riktig retning for en løsning eller 2) Fortelle meg hvordan disse analyseres så jeg kan forsøke meg på egenhånd? Får ikke lov til å legge opp filene her, men de kan lastes ned herfra: http://ge.tt/6YmLk2o -Stigma Endret 14. mars 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Bruk opplastern ("Legg til vedlegg") her når du trykker "Svar" og last opp filen (om det er flere kan du zippe dem først). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 Bruk opplastern ("Legg til vedlegg") her når du trykker "Svar" og last opp filen (om det er flere kan du zippe dem først). Done - av en eller annen grunn lot ikke forumet meg laste opp dump filer. weird. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå