Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Brenne ut det jeg har på disken når ikke shadow copy fungerer

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet i hele dag og forsøkt å få pc'n min til å ungere. Det jeg har forsøkt på er såkalt "enkel overføring", men da maskinen fortalte meg at det ville ta 757656 dager og 16 timer så gav jeg litt opp. Så mye tålmodighet har jeg ikke altså. (Hvis jeg lever så lenge). Jeg har prøvd å opprette slike recovery dvd er da maskinen var ny, men jeg vet jo ikke om de fungerer siden det sto at man kunne gjøre dette kun en gang, og maskinen forteller meg at jeg kan lage de dvd ene hver gang jeg slår på maskinen. (Har hatt maskinen siden juni 2008)Jeg forsøkte først å sende filene over hjemmenettverket, men det tar jo også votter og vinter da. Så forsøkte jeg altså enkel filoverføring, og så forsøkte jeg å brenne ut på dvd, men ingen av delene vil fungere siden maskinen ikke er helt god. (Mulig jeg er apekatt når det gjelder pc, men å brenne dvd er jo ikke akkurat vanskeligere enn at jeg skulle klart å lære katten min det) Fikk beskjed om at filen var for stor til å brenne tiltross for at den skulle få plass på en dvd på 4,7GB. Filen er ca 3 GB. De andre filene jeg skal ha har jeg stort sett klart å overføre, men nå virker plutselig ikke nettverket heller, så da må jeg prøve noe annet.

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...