Kosemose Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Hei. Nok en tråd om følelser og forvirring. Jeg er 19 år, og går i klassen med en fyr. Tok over et halvt år før vi begynte å bli kjent, og da ble vi veldig godt kjent. Vet ikke hva det var som gjorde at jeg fikk øynene opp for han helt plutselig, men han hadde ihvertfall mer i hodet enn mange jeg har møtt på min alder. Vi har vært mye med hverandre, og hatt sex flere ganger. Vi prater i flere timer når vi er sammen, og alt føles helt riktig. Ingen av oss er den typen som går så fort frem og gjør slik om man ikke har planer om et forhold, noe ingen av oss hadde til å begynne med. Vi har snakket sammen hver dag i over to mnd nå, og kan snakke om absolutt alt. Etter en stund ville han prate med meg en gang vi var ute på fest, og da sa han at han syntes måten han hadde behandlet meg på ikke var noe bra, at vi hadde vært mer som FF, og på dette punktet hadde jeg fått følelser for han. Jeg fortalte det, og han ble veldig lei seg, for det hadde ikke han, men han hadde veldig lyst å være venner for jeg var "en av de kuleste jentene han hadde møtt, og han var blitt veldig glad i meg". Han foreslo å holde seg unna en liten periode så jeg kunne prøve å få det litt på avstand, slik at vi hadde mulighet til å være like gode venner som vi hadde vært. Allerede dagen etterpå tok han kontakt, og vi har vært med hverandre omtrent hver dag siden, dette er nå to uker siden. Han blir sjalu når jeg snakker om andre gutter, men det er visst helt greit at han snakker om andre jenter selv. Jeg har ikke noen anelse om hva han driver med nå, i og med at jeg har brettet ut om følelsene mine så vet jeg ikke hvordan jeg skal forstå dette og orker ikke mer avvising om jeg spør hva han driver med. Skjønner ikke hva han vil, i og med at han er blitt så pågående etter at jeg fortalte om følelsene mine. Når vi er med hverandre oppfører han seg som kjæresten min, og koser med meg uten å prøve å gå noe lenger, holder meg i hånden og holder rundt meg offentlig(utenom skolen, da dette ikke er en arena der det er så lurt har jeg lært). Ja. Noen syn på dette? Burde jeg bare gi det opp? Gjerne tips fra både gutter og jenter.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Livet er for kort til å kaste bort tid på personer som ikke vet hva de vil i livet. Så med andre ord så mener jeg at du bør gi han opp. Meeeen, jeg er kanskje blitt litt kynisk og pessemistisk med årene så kanskje et svar fra noen på din egen alder hadde vært bedre. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Trekk deg litt tilbake Er han interessert kommer han krypende etter deg, hvis ikke, gå videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå