Gå til innhold

Anbefalte innlegg

men er fractal design r3 bedre eller like bra? siden det er billigere bytter jeg kanskje.

holder meg til komplett jeg

Fractal Design R3 er mer stillegående. Cooler Master-kabinettet har litt bedre kjøling, mulighet for flere DVD-stasjoner og sånt (R3 har plass til 2, Cooler Master har 4). Men hvis du vil ha en litt mer stillegående PC er Fractal Design R3 et godt valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men er fractal design r3 bedre eller like bra? siden det er billigere bytter jeg kanskje.

holder meg til komplett jeg

Fractal Design R3 er mer stillegående. Cooler Master-kabinettet har litt bedre kjøling, mulighet for flere DVD-stasjoner og sånt (R3 har plass til 2, Cooler Master har 4). Men hvis du vil ha en litt mer stillegående PC er Fractal Design R3 et godt valg.

r3 er jo billigere da så da har jeg råd til 8gb ram, men hvis cooler master kan ha flere sjermkort, harddisker...hva er egentlig vits med flere cd rom?

min ps3 syntes jeg ikke er bråkete noe som helst så kan du sammenligne støynivået til begge kabinettene med ps3?

Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om en ps3 slim, så vil jeg nok si at et r3 lager en god del mer lyd, men det er likevel mye mindre enn med Cooler Master-kabinettet.

Det er plass til like mange skjermkort i begge kabinettene. I utgangspunktet er det plass til 6 harddisker og 4 DVD-stasjoner i Cooler Master-kabinettet, mens i Fractal Design-kabinettet er det plass til 8 harddisker og 2 DVD-stasjoner. Men du kan montere disker der DVD-stasjonene skulle vært, så det er vel ingen særlig forskjell.

Begge vil fungere bra uansett. Men utsetter kjøpet alt for lenge nå, det er vel kanskje på tide å bare kjøpe... :p

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar

Hvis det er snakk om en ps3 slim, så vil jeg nok si at et r3 lager en god del mer lyd, men det er likevel mye mindre enn med Cooler Master-kabinettet.

Det er plass til like mange skjermkort i begge kabinettene. I utgangspunktet er det plass til 6 harddisker og 4 DVD-stasjoner i Cooler Master-kabinettet, mens i Fractal Design-kabinettet er det plass til 8 harddisker og 2 DVD-stasjoner. Men du kan montere disker der DVD-stasjonene skulle vært, så det er vel ingen særlig forskjell.

Begge vil fungere bra uansett. Men utsetter kjøpet alt for lenge nå, det er vel kanskje på tide å bare kjøpe... :p

ok takk

men kjølingen da? burde jeg ha cooler master hvi jeg overklokker?

Lenke til kommentar

kjøper kanskje i dag hvis disse spørsmålene blir svart:

for siste gang, passer alle delene på listen 100% sammen med hverandre?

og kan pc-en når den er bygget kjøre crysis på max med average 40 fps?

en venn av meg sa at ingen pc til 8000 vil kjøre spill på max, bare rundt medium, low

SVAR PLIS

Lenke til kommentar

en venn av meg sa at ingen pc til 8000 vil kjøre spill på max, bare rundt medium, low

SVAR PLIS

lurer fortsatt på dette:)

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8 hvis det er oppsette ditt så drar det så å si alt på maks

vet ikke hvordan det er med crysis 2 for det er ikke helt ferdig (med noen grafikkfunksjoner)

jeg liker å anbefale pcer til rundt 8k fordi det gir god ytelse og prisen er overkommelig

må si at du spør om samme tingen veldig mange ganger når du ikke har endret noe eller gått tilbake til en ting dem har svart på før... eller et lett google søk hadde gitt deg svaret

men alt ser bra ut så langt jeg kan se, så bare kjør på

blir det msi gtx 570 TF II?

cooler master 690 eller fractal R3?

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=903058&su=2EF93DD6-36DE-4385-98C3-81CE09136DC8 hvis det er oppsette ditt så drar det så å si alt på maks

vet ikke hvordan det er med crysis 2 for det er ikke helt ferdig (med noen grafikkfunksjoner)

jeg liker å anbefale pcer til rundt 8k fordi det gir god ytelse og prisen er overkommelig

må si at du spør om samme tingen veldig mange ganger når du ikke har endret noe eller gått tilbake til en ting dem har svart på før... eller et lett google søk hadde gitt deg svaret

men alt ser bra ut så langt jeg kan se, så bare kjør på

blir det msi gtx 570 TF II?

cooler master 690 eller fractal R3?

blir tydelig vis twin frozr ja.

hvilke kabinett ville du hatt?

Lenke til kommentar

SVAR PLIS

Ja, alt passer, har jo sagt det mange ganger allerede... Hvis du vil overklokke og ikke bryr deg så alt for mye om lyd fra maskinen kjøper du cooler master.

Den vil kunne kjøre Crysis 1 på max på rundt 35-40 FPS. Vet ikke hvordan det er med Crysis 2, men det vil nok kjøre veldig bra der også. Det vil kjøre de aller fleste spillene på max (eller i det minste langt over medium), vennen din tar feil.

Lenke til kommentar

har ikke kjøpt enna men er ikke gtx 460SLI bedre enn en gtx 570?

kan noen finne det/de beste sjermkortet for max 2900 ? SLI og ikke SLI, bare finn det beste!

takk:)

syns det er helt latterlig hvor noob du kan være. helt latterlig... spør om det samme hele tiden, og på flere tråder. det går faktisk ann å gjøre litt på egenhånd.

angående crysis så klarer du det på maks, i værstefall må du skru ned AA og AF

http://www.dustinhome.no/pd_5010550629.aspx

gtx 570 OC til 2799.

Lenke til kommentar

kan noen finne det/de beste sjermkortet for max 2900 ? SLI og ikke SLI, bare finn det beste!

syns det er helt latterlig hvor noob du kan være. helt latterlig... spør om det samme hele tiden, og på flere tråder. det går faktisk ann å gjøre litt på egenhånd.

gtx 570 OC til 2799.

jeg har faktisk ikke spurt om gtx 460sli er bedre enn en gtx 570 da!

noen andre med bedre svar?

Endret av crysisMod
Lenke til kommentar

gtx 570 OC til 2799.

jeg har faktisk ikke spurt om gtx 460sli er bedre enn en gtx 570 da!

noen andre med bedre svar?

http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=460+sli+vs+570

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...