PapaDon Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Man kan ikke ha WAN og 3G/2G og WLAN gående samtidig om det var slik du så det for deg. En del programmer, f.eks Spotify, har en setting som heter "allow/not allow sync over 3G" Jeg mente at alle programmer bruker WLAN når man har tilgang på det, men at enkelte programmer kun har lov til å bruke WLAN, og blir offline dersom kun mobilnett er tilgjengelig. Det blir som i Spotify, men siden mange programmer ikke har denne muligheten, hadde det vært greit å ha full kontroll med et eget program. Han mener en app alá dette - som kan gi enkelte programmer frie tøyler på både WLAN og 3G, tvinge enkelte til å kun bruke WLAN, og andre igjen til å kun bruke 3G: (skrev bare noe random der) noe slikt kunne jeg også tenkt meg. Er ny på android, og med onecall uten dataplan hadde det vært greit å hindre overdreven nedlasting over mobilnettet. Bruker 3G watchdog nå, men finnes det et program som spesifiserer hvilke apps som laster ned hva? edit: Dårlig lese-skills, ser at mine spørsmål allerede er stilt, og noen av de er besvart:) Endret 17. mars 2011 av PapaDon Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 noe slikt kunne jeg også tenkt meg. Er ny på android, og med onecall uten dataplan hadde det vært greit å hindre overdreven nedlasting over mobilnettet. Bruker 3G watchdog nå, men finnes det et program som spesifiserer hvilke apps som laster ned hva? edit: Dårlig lese-skills, ser at mine spørsmål allerede er stilt, og noen av de er besvart:) Den illustrasjonen min var ren ønsketenkning, og det er såvidt jeg vet ingen programmer som har de funksjonene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå