Gå til innhold

Hvordan få kontroll over internettrafikken på telefonen? (Android)

Anbefalte innlegg

Man kan ikke ha WAN og 3G/2G og WLAN gående samtidig om det var slik du så det for deg. En del programmer, f.eks Spotify, har en setting som heter "allow/not allow sync over 3G"

Jeg mente at alle programmer bruker WLAN når man har tilgang på det, men at enkelte programmer kun har lov til å bruke WLAN, og blir offline dersom kun mobilnett er tilgjengelig. Det blir som i Spotify, men siden mange programmer ikke har denne muligheten, hadde det vært greit å ha full kontroll med et eget program.

Han mener en app alá dette - som kan gi enkelte programmer frie tøyler på både WLAN og 3G, tvinge enkelte til å kun bruke WLAN, og andre igjen til å kun bruke 3G:

post-229458-0-53720700-1300142631_thumb.png

(skrev bare noe random der)

noe slikt kunne jeg også tenkt meg. Er ny på android, og med onecall uten dataplan hadde det vært greit å hindre overdreven nedlasting over mobilnettet. Bruker 3G watchdog nå, men finnes det et program som spesifiserer hvilke apps som laster ned hva?

edit: Dårlig lese-skills, ser at mine spørsmål allerede er stilt, og noen av de er besvart:)

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noe slikt kunne jeg også tenkt meg. Er ny på android, og med onecall uten dataplan hadde det vært greit å hindre overdreven nedlasting over mobilnettet. Bruker 3G watchdog nå, men finnes det et program som spesifiserer hvilke apps som laster ned hva?

edit: Dårlig lese-skills, ser at mine spørsmål allerede er stilt, og noen av de er besvart:)

Den illustrasjonen min var ren ønsketenkning, og det er såvidt jeg vet ingen programmer som har de funksjonene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...