balltuss Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvis jeg husker riktig, så trenger du ikke Windows for å få installert en ny ROM. Du trenger det i alle fall ikke etter første gang, men jeg tror heller ikke du er strengt avhengig av Windows første gang. Antar at det også er mulig med den offisielle oppgraderingen. Jeg har selv installert Cyanogenmod. Det var ganske så vanskelig å finne sammenhengende info når jeg skulle gjøre det, og jeg måtte hoppe mellom tre forskjellige howto's. Selve utføringa av oppgraderinga var derimot ikke så vanskelig. Jeg tror jeg måtte bruke et Windows-program på en del av klargjøringa - men det fantes flere alternative måter å gjøre ting på, og jeg tipper at det finnes en måte uten Windows. (Det er jo et linuxbasert OS!) Dersom du i stedet for den offisielle oppgraderingen vurderer custom ROM så bør du lese om Kallt Kaffe / Swedish Spring før du hopper på Cyanogenmod. Min telefon er ustabil og har vært det på de tre Cyanogenmod-modene jeg har kjørt. Kallt Kaffe ser ut til å være Cyanogenmod-basert med fokus på å legge til bugfixer etc. Takker for svar. Fikk telefonen i dag og har allerede oppgradert den. Jeg lånte meg en PC med windows på og det gikk smertefritt. Har installert Facebook app, men en ting irriterer meg. Telefonren til tross for sitt imponerende display, har alt for liten skrift. Jeg klarer nesten ikke å lese hva folk skriver inne på FB appen. Har du en løsning på hvordan jeg får større skrift? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Beklager, men det er ikke noe jeg har sett på... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er denne fortsatt et greit kjøp? Markedet sub-2000 er litt skrekkelig for tida, og de store produsentene driver jo fortsatt på med 480x320-skjermer. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg tror du kan få mer for pengene i dag, men jeg er ikke sikker. Huawei har vel f.eks. U8800, uten at jeg vet hva prisforskjellen er på i dag. Prismessig er jo Blade'n veldig rimelig, ser grei ut. Den har høy oppløsning og kan kjøre CyanogenMod, så det er vel ikke mange å sammenligne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg