lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Til den prisen burde de være det også. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Og det må huskes at Jeans skal vaskes få ganger i året. På mine Nudie-Jeans var det med et hefte der det stod at solide Jeans fra Nudie kun skulle vaskes ca. hver andre måned. Ikke anbefalt for de som søler hver gang de spiser altså ^^ Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Gjør man det vasker man det jo bare bort for hånd Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Så lenge det ikke er synlige flekker eller lukt går det fint an å la være å vaske jeansene sine i flere måneder. Eventuelt man kan legge de i fryseren om man vil bli kvitt bakteriene. Skal man først vaske de er det lurt å vaske de på vranga, og ikke på høy temperatur. Håndvask i f.eks. badekaret er også å foretrekke, spesielt ved rådongeri. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Til den prisen burde de være det også. 1500 kr. er da virkelig ikke mye for et par jeans. Jeg har vanskeligheter med å komme på et merke som ligger på et prisnivå som er noe særlig lavere enn det jeg ville kjøpt jeans fra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nå er jo du du da, og hadde vel stusset om du hadde ment noe annet. Poenget var for øvrig at etter min erfaring pleier merker i den prisklassen å levere generelt god kvalitet. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Så lenge det ikke er synlige flekker eller lukt går det fint an å la være å vaske jeansene sine i flere måneder Spør du meg er det forferdelig uhygenisk, men nok om det (kan ikke forestille meg å eie rådenim-bukser). Jeg har kjøpt 2 par jeans fra Hugo Boss (et par til 900 og et til 1900) og er svært fornøyd med passformen. De holder seg like godt som når jeg kjøpte de. Endret 16. mars 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 De gjorde jo noen tester av det der i USA her for kort tid siden. En biokjemistudent hadde tatt tester av rådenimbuksa si med jevne mellomrom for å se på ting som bakteriekulturer og slikt. Her er artikkelen. TL;DR: det finnes ingen helserisiko forbundet med det, det største problemet er luktutvikling, men det kan man fikse med lufting eller frysing. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) De nye jeansene til NN.07 skal også ha fått gode skussmål! Kikket på de hos Høyer akkurat, virket solide! 1499,- Handlet inn litt fra NN.07 sist gang jeg stakk innom Høyer, og må si meg veldig fornøyd så langt. Stoffet virker bra, passformen er god og ingen knapper har ramlet av enda.. Endret 17. mars 2011 av LucarioX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Er snittet likt som på chinosene fra NN? Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Utvalget av solide jeans i Oslo er litt tynt. Nudie har en 13.25 oz red selvage linje som de selger i butikkene sine (steen og strøm + grunerløkka), men disse koster 1500. I butikken på steen og strøm har de også noen andre merker, edwin etc. Hvis jeg skulle hatt jeans nå hadde jeg bare kjøpt APC fra tresbien, 12 oz red selvage og koster 850 kroner. Vanskelig å slå når de kommer på døra et par dager etterpå for €10 shipping. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Takk for tipset. Tror nesten jeg må bestille meg en dongeribukse fra dem -- det så ut som de hadde en god del bra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er snittet likt som på chinosene fra NN? Nå har jeg ikke prøvd jeansene, men det tror jeg ikke. Har kun sett bilde på Follestad-bloggen, og passformen såg ganske bra ut. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Iron Heart fra Self Edge anbefales om du vil ha solide bukser Veldig dyre, men stoffet et 21 oz per kvadratyard, altså ca. dobbelt så tykt som vanlig dongeri. Jeg har hatt mine i noen år nå, og de holder koken fremdeles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hvor får man kjøpt sorte, trange "metal-jeans"? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Cheap Monday på Weekday eller Sole Service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå