Gå til innhold

Ordentlige, solide jeans?


Anbefalte innlegg

Jeans, eller bukser i denim, var opprinnelig et arbeider-plagg kjent for å tåle mye og vare lenge. Dagens jeans har jeg derimot inntrykk av er noe av det minst solide man kan kjøpe. Dette kommer selvfølgelig av at stoffet ikke lages bedre enn det trenger å være - det er ikke særlig god butikk i at bukser holder i årevis. Likevel, noen må være bedre enn andre, og kanskje noen fremdeles lager beinharde arbeider-jeans som lever opp til arven. Kan noen peke meg i riktig retning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt nysgjerrig på det samme

 

Har i alle år sverget til Nudie jeans, da jeg har opplevd at de holder MYE lengre enn andre sammenlignbare merker, men i det siste synes jeg at buksene har begynt å forfalle etter relativt kort tids bruk. Veit ikke om det er dårligere kvalitet, min bruk eller bare tilfeldigheter som er årsaken

Lenke til kommentar

Jeg har vleldig gode erfaringer med Nudie. Med andre jeans fra f.eks. Diesel og Replay (som har kostet mer enn Nudie sine), har jeg ooplevd at de blir slitt i sømmene, og at de blir fort stygge. På noen har stoffet på kneet blitt såtynnslitt at det har gått hull på det.

 

Dette har jeg aldri opplevd med nudie. Jeg har ingen Acne-bukser selv, så de kan jeg ikke uttale meg om, men de går for å være bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...