Isbilen Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Jeans, eller bukser i denim, var opprinnelig et arbeider-plagg kjent for å tåle mye og vare lenge. Dagens jeans har jeg derimot inntrykk av er noe av det minst solide man kan kjøpe. Dette kommer selvfølgelig av at stoffet ikke lages bedre enn det trenger å være - det er ikke særlig god butikk i at bukser holder i årevis. Likevel, noen må være bedre enn andre, og kanskje noen fremdeles lager beinharde arbeider-jeans som lever opp til arven. Kan noen peke meg i riktig retning? 1 Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Litt nysgjerrig på det samme Har i alle år sverget til Nudie jeans, da jeg har opplevd at de holder MYE lengre enn andre sammenlignbare merker, men i det siste synes jeg at buksene har begynt å forfalle etter relativt kort tids bruk. Veit ikke om det er dårligere kvalitet, min bruk eller bare tilfeldigheter som er årsaken Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Acne. Du har også A.P.C. og Edwin. Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) WESC, kjøpes på f.eks. Session. Bukser laget til skating og tåler en støyt og finnes i mange varianter. Men dem koster kr.1.300,- pr stk, ikke akkurat noen pen pris Endret 14. mars 2011 av Sacro Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Ikke akkurat en god fit/passform heller, Sacro. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Betaler gjerne 1300 kroner hvis de lever opp til prisen. Tror ikke de gamle arbeiderbuksene hadde fantastisk passform heller, så det er ikke kjempefarlig. Endret 14. mars 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Acne og Nudie har alltid god kvalitet. Levis har nok også god kvalitet på jeans'ene sine, og til en litt billigere penge. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg trodde også en gang Levis ga valuta for pengene, men jeg har kjøpt min siste bukse av dem. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Skal du ha arbeidsklær, så er jo Blåkläder et alternativ. De er lagd for å holde, men så ser de jo også slik ut da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Har kjøpt en del Blåkläder og digger merket, men kan ikke si jeg husker de hadde jeans. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 http://www.blaklader.com/gb/products/profileclothes/trousers/14151170-jeans/navy-blue-8800/ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Tror jeg skal gi dem et forsøk, men tar gjerne imot flere tips. Endret 14. mars 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 De fleste Diesel-bukser jeg har hatt har holdt veldig bra. Kraftige sømmer på de virker det som. Nudie er jeg også fornøyd med. Replay er på den andre siden av skalaen igjen.... Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Hva med ikke-dyre jeans som ikke blir raskt utslitt i skrittet? Dette er hvor det ryker først for meg . Irriterende, for hele resten av buksa er i helt grei stand. Endret 14. mars 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Hvordan er størrelsen på buksene til Acne? er de som Nudie? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Hvordan er størrelsen på buksene til Acne? er de som Nudie? Det avhenger jo av modell for så vidt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Acne kan anbefales. Ellers kan det hende du kan være heldig og finne noen jeans fra Naked & Famous og diverse andre bra merker på styleforum.net iblant, og da til en veldig billig penge. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) . Endret 15. desember 2011 av narrie Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har vleldig gode erfaringer med Nudie. Med andre jeans fra f.eks. Diesel og Replay (som har kostet mer enn Nudie sine), har jeg ooplevd at de blir slitt i sømmene, og at de blir fort stygge. På noen har stoffet på kneet blitt såtynnslitt at det har gått hull på det. Dette har jeg aldri opplevd med nudie. Jeg har ingen Acne-bukser selv, så de kan jeg ikke uttale meg om, men de går for å være bra. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 De nye jeansene til NN.07 skal også ha fått gode skussmål! Kikket på de hos Høyer akkurat, virket solide! 1499,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå